پنج فضای کاری موقت برای انجام دادن کارها و وظایف

آیا دفترِ کارِ شما برای برگزاری یک جلسه بزرگ اداری بیش از حد کوچک است؟ نیاز به محلی جهت برگزاریِ جشن‌های کاری دارید؟ و یا فقط مایلید از دفتر کارِ خود خارج شده و برای برایِ جلسه اداری به مکانِ دیگری بروید؟ در اینجا به معرفی چند مکان در "کِلَنگ وَلی" که نیازهای کاری شما، از فضایِ کار اجاره ای تا پنت هاوس، را برطرف می کند می پردازیم.
توریست مالزی – آیا دفترِ کارِ شما برای برگزاری یک جلسه بزرگ اداری بیش از حد کوچک است؟ نیاز به محلی جهت برگزاریِ جشن‌های کاری دارید؟ و یا فقط مایلید از دفتر کارِ خود خارج شده و برای برایِ جلسه اداری به مکانِ دیگری بروید؟ در اینجا به معرفی چند مکان در “کِلَنگ وَلی” که نیازهای کاری شما، از فضایِ کار اجاره ای تا پنت هاوس، را برطرف می کند می پردازیم.

۱- هتل Grand Hyatt

این مکان شش اتاق اجتماعات، نشست و برگزاری جلسه ارائه می‌دهد که در فضایِ ٣۴٠٠ متر مربع بنا شده و برای جلسات کاریِ صمیمی، کنفرانس‌ها، و گردهمایی های اجتماعیِ صدها نفره ایده آل هستند. می‌توان یک گیگابایت اینترنت با سرعت بالا را به راحتی در هتل نصب و راه اندازی کرد که انواع مختلفی از ارائه مبتنی بر کامپیوتر را امکان پذیر می‌کند. این هتل همچنین دارایِ “Sky Lobby Lounge” با منظره برج‌هایِ دوقلو بوده و مکان ایده آلی برای برگزاری مهمانی‌های پریویو “Preview” (پیش نمایش) و پرده برداری (از محصولات و خدمات)، و هم چنین مهمانی کوکتل است.

سایت اینترنتی: kualalumpur.grand.hyatt.com

۲- The Westin

با ٢۵ فضا برای برگزاری جلسات، “The Westin” اتاق اجتماعی‌هایی ارائه می دهد که با گنجایش ۶ نفر در فضایی تئاتر گونه، ظرفیت نسبتاً پایینی دارند. این اتاق‌ها برای ارائه موثر و با کیفیت خدمات، مجهز به امکانات صوتی، تصویری و پهنای باند هستند.

سایت اینترنتی:  starwoodhotels.com

۳- Vortex Penthouse

با بهای اجاره تنها ٨٠٠ رینگیت در روز،  “Vortex Penthouse”در دو طبقه بالاییِ “Vortex Suites & Residences” واقع شده است. با داشتن ۶ واحد در طبقه بالایی، این طبقه فوقانی عرشه بازی است که سه واحد آن منظره برج های دوقلو را دارند وسه واحد دیگر منظره برجِ کوالا لامپور.  پنت هاوس برای از بین بردن استرس فضایِ اداری به کار برده می شود و به همین جهت، جکوزی در عرشه بالایی به همراه اتاق هایی برای مهمان به آنها اختصاص داده شده است. هر پنت هاوس ظرفیت میزبانیِ ٣٠ نفر را دارد.

سایت اینترنتی: vmo.rocks

۴- Metal Bees

“Metal Bees” گامی فراتر از حد عادی و معمول است. استودیوهای آنها برای عکاسان و فعالان صنعت سینما طراحی شده اند اما می توانند به عنوان فضایی برای برگزاری رویدادهایِ کاری و اداری، مهمانی ها، کنفرانس های مطبوعاتی، و یا شاید عکاسی برای شرکت ها به کار روند. می توانید از میان ۴ استودیو آنها که همه طراحی  منحصر به فردی دارند انتخاب کنید و آنها هم چنین پشت بامی با یک اتاق تعویض لباس، اتاق آرایش و یک کافه دارند. تمام اتاق ها مجهز به “وای فای”، تهویه هوا و پریز برق به اندازه کافی هستند.

سایت اینترنتی: metalbees.com

۵- ۸spaces

“۸spaces” سایت اینترنتی است که می توانید در آنجا محلی مناسب برای جلسات اداری یا کاری خود بیابید. این وب سایت هم برای جلسه و هم فضای کار، مکان هایی را داشته و پیشنهاد می دهد. در هر گروهی، مکان هایی در “Bangsar” ، کوالالامپور، “Petaling Jaya” و “Subang”  برای رفاه شما لیست شده اند.

سایت اینترنتی: ۸spaces.co

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 + 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!