هتلی جدید واقع در بلندی های گنتینگ

توریست مالزی- استخر شنای موجود در هتل Best Western Premier Ion Delemem واقع درمنطقه بلندی های گنتینگ (Genting Highlands) بهشتی در اینستاگرام است. سقفی شیک و مدرن که همانند سفینه...
توریست مالزی- استخر شنای موجود در هتل Best Western Premier Ion Delemem واقع درمنطقه بلندی های گنتینگ (Genting Highlands) بهشتی در اینستاگرام است. سقفی شیک و مدرن که همانند سفینه است و آب شفاف و درخشان که تا لب پنجره ای مشرف به گلخانه ای سرسبز امتداد دارد، همه اینها شما را به گرفتن تصویری فوق العاده وسوسه می کند که این عکس در اینستاگرام “لایک” های فراوانی در پی خواهد داشت.

جای نگرانی نیست، چرا که در لابی و اتاق های این هتل، وای فای رایگان (که پرسرعت و ثابت نیز هست) وجود دارد که می توانید آن عکس ها را ارسال کرده و اعتبارِ خود را در مدرن و به روز بودن، بالا ببرید.و این استخر مجهز به سیستم گرمایش نیز هست. فوق العاده نیست؟

یکی از پرسنل مهربان هتل در حالیکه من را به بازدید از این مکان می برد، اظهار می کرد: ” این هتل در منطقه بلندی های گنتینگ، نخستین هتل در نوع خودش است. اگر شما طالب هتل مشابه یک آپارتمان و تفریحگاهی همراه با مهمان نوازی و خدمات هستید، این هتل مکان مناسبی برایتان خواهد بود. ”

منبع: استار ۲

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!