گروه رستاک در میان ۱۹۹ نوازند در جشنواره جهانی موسیقی جنگل بارانی ساراواک

توریست مالزی – فستیوال موسیقی جهانی جنگل های بارانی (RWMF) 2023 از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن در دهکده فرهنگی ساراواک، کوچینگ، به اجرا درخواهد آمد. جشنواره سالانه ای که...
توریست مالزی – فستیوال موسیقی جهانی جنگل های بارانی (RWMF) 2023 از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن در دهکده فرهنگی ساراواک، کوچینگ، به اجرا درخواهد آمد.

جشنواره سالانه ای که توسط هیئت گردشگری ساراواک (STB) برگزار می شود، نوازندگان و طرفداران موسیقی جهانی را از سرتاسر جهان گرد هم می آورد. بیست و ششمین RWMF  موسیقی سراسر جهان را برای گوش و قلب دوستداران موسیقی ارائه می دهد.

این جشنواره در مجموع ۱۹۹ نوازنده از ۱۲ کشور، از ۴ قاره برای اجرای طیف متنوعی از ژانرهای موسیقی، از جمله برنده جوایز گرمی، Gipsy Kings ft. Tonino Baliardo از فرانسه با آثار موفقی مانند ‘Djobi Djoba’ و «بامبولئو» با موسیقی پاپ محور خود، که از ژانرهای سنتی فلامنکو و رومبا مشتق شده است، بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند.

از دیگر اجراکنندگان بین المللی می توان به «کوه بزرگ» از جامائیکا/ایالات متحده، «تئاتر سافی» از تانزانیا، «رستاک» از ایران، «فاسیلیو» از مالدیو، «آفریکوی» از بریتانیا، «چاتوسرم» از هند، «ریزال هادی» و Folk از اندونزی و Ethno Thai Fusion Sound Band از تایلند اشاره کرد. این مجموعه همچنین شامل نوازندگانی از ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور خواهد بود.

وزارت گردشگری ساراواک فعالیت‌هایی  را  از قبل آغاز کرده که شامل ممنوعیت پلاستیک‌های یک‌بار مصرف، تشویق به بازیافت مواد مصرف‌شده، جستجوی راه‌حل‌های نوآورانه برای مدیریت زباله و حتی ارائه اتوبوس‌های شاتل برای بازدیدکنندگان جشنواره برای کاهش انتشار کربن بود. حفاظت از انرژی و آموزش زیست محیطی، تشویق مشارکت در طرح های سبز – همه به منظور تبدیل گردشگری مسئولانه به ‘هنجار’ است.

 



 


پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!