آزادی زن ایرانی تباری که همسر شوهر سابق را «اسب» خوانده بود

توریست مالزی – زن ایرانی تبار بریتانیایی که به دلیل توهین به زن جدید همسر سابق خود در دوبی بازداشت شده بود روز جمعه آزاد شد و به لندن...
توریست مالزی – زن ایرانی تبار بریتانیایی که به دلیل توهین به زن جدید همسر سابق خود در دوبی بازداشت شده بود روز جمعه آزاد شد و به لندن بازگشت.
به گزارش یورونیوز، لاله شاهروش به دلیل درج یک کامنت بر روی صفحه فیس بوک همسر سابقش و اهانت به زن جدید وی روز دهم مارس گذشته در امارات دستگیر و بازداشت شد ه بود. وی در زیر عکس همسر سابق و زن جدیدش نوشته بود: «تو به خاطر این اسب من را رها کردی.»
خانم شاهروش در حالی در فرودگاه دوبی دستگیر شد که برای شرکت در مراسم تشییع جنازه همسر سابق خود به امارات سفر کرده بود.
مقامات محلی که پیش از این شکایتی را در خصوص کامنت های توهین آمیز لاله شاهروش بر روی فیس بوک همسر سابقش طی سال ۲۰۱۶ دریافت کرده بودند به محض ورود وی به فرودگاه دوبی وی را دستگیر کرده بودند.
بر اساس قوانین کشور امارات انتشار مطالب توهین آمیز بر روی اینترنت مجازات های سنگینی به دنبال دارد.
برخی کنشگران حقوق بشر که پیگیر ماجرای بازداشت لاله شاهروش بودند پیش از این هشدار داده بودند که ممکن است برای وی مجازات دو سال زندان و جریمه پنجاه هزار پوندی بریده شود.
این زن پنجاه و پنج ساله ایرانی که پس از هجده ماه زندگی مشترک با همسر سابق از وی جدا شده بود در حال حاضر با دختر چهارده ساله خود در بریتانیا زندگی می کند. خانم شاهروش پیشتر به مدت یازده ماه به همراه همسر سابقش در امارات متحده عربی ساکن بوده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!