آشنایی با بهترین نانوایی های کوالالامپور

در اینجا ما میخواهیم شما را با چند نانوایی معروف شهر کوالالامپور آشنا کنیم :
توریست مالزی – هیچ چیزمثل بوی نان پخته گرم و تازه که در نانوایی به مشام میرسه دلپذیر وهوس انگیز نیست. خوردن یک نان داغ و خوشمزه با رویه ترد و داخل نرم و لطیف آن, چه به تنهایی و چه بهمراه غذاهای مختلف, بسیار لذت بخش است به همین دلیل پیدا کردن یک نانوایی خوب و اصیل ازدغدغه های همیشگی علاقه مندان به انواع نان وشیرینی بوده است.

در اینجا ما می خواهیم شما را با چند نانوایی معروف شهر کوالالامپور آشنا کنیم :

• Tommy Le Baker

tommy le baker

نان های لذیذ و خوش طعم فرانسوی دلیلی است که شما را به این نانوایی می کشاند. تامی لی صاحب این نانوایی بیش از ۱۰ سال در فرانسه در زمینه نان و شیرینی پزی دوره دیده است. او در طی سفر ۲ ساله خود به دورفرانسه با انواع روش های پخت نان و مواد اولیه متنوع آشنا شده است و به همین دلیل تمامی محصولات نانوایی او با استاندارد های نان های اصیل فرانسوی مطابقت دارد. این نانوایی ارزش آنرا دارد که یک بعدازظهر برای خرید نان های باگت ترد و یا صرف شیرینی های کروسانت (Croissant ) کره ای خوشمزه و گوش دادن به موزیک فرانسوی به آنجا سری بزنید.

آدرس نانوایی : No 82, Zhongshan Building, 80, Jalan Rotan, Kampung Attap, 50460 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpu
آدرس وب سایت : https://tommylebaker.oddle.me/en_MY/

• Hiestand

Hiestand

نانوایی سویسی با محصولات لذیذ و خوشمزه که از مواد اولیه با کیفیت بالا و بدون نگهدارنده های مصنوعی تهیه شده اند. تخصص این نانوایی در انواع نان غلات سالم و خوشمزه است.
نان گوجه فرنگی خشک شده (Sun dried tomato bread) و بیگل های (Bagel) نرم و پنیری از محصولات پرطرفدار این نانوایی می باشند.

آدرس : Bangsar Village, Lot G-1B I, 1, Jalan Telawi 1, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpu

The Bread Shop

bread1

انواع نان و شیرینی های کوچک و لطیف این نانوایی از مواد تازه و بدون نگهدارنده تهیه شده اند. در راستای ارائه محصولات سالم و طبیعی این نانوایی در روزهای چهارشنبه و شنبه انواع نان های ارگانیک را در مشتریان خود قرار می دهد. نان جارو (Broom Bread) از محصولات ویژه ی این نانوایی است که مملو از غلات مختلف است و به تمیز کردن سیستم گوارش کمک می کند. از شیرینی های خوشمزه و مشهور این نانوایی می توان به رول های دارچینی و کروسانت های شکلاتی و هوس انگیز اشاره کرد.

آدرس :Address۱۱, Jalan Setiakasih 5, Bukit Damansara, 50490 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

• Bread Aroma

bread aroma

این نانوایی به دلیل محصولات خوشمزه و باکیفیت و قیمت های پایین محلی مناسب برای خرید نان هفتگی خانه است. سرآشپز ویلیام صاحب این نانوایی که سال ها در سنگاپور کار کرده است بیشتر محصولات را خود شخصا برای مشتریان می پزد. از انواع نان غلات گرفته تا نان سیب زمینی و شیرینی های لطیف و هوس انگیز همگی محصولاتی هستند که شما را بارها برای خرید به این مکان می کشانند !

آدرس: Plaza Damas, F-0-3, 60, Jalan Sri Hartamas 1, Sri Hartamas, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpu

• Levain Boulangerie

levain

این نانوایی و رستوران در بنایی تاریخی و زیبا قرار دارد و نان های خوش عطر آن در تنور سنگی پخته می شوند. لوین مکانی مناسب برای صرف صبحانه و لذت بردن از بیش از ۶۰ نوع شیرینی و نان خوشمزه در محیطی دلپذیر است. رول های کره ای چرب و هوس انگیز, نان چاودار حاوی پوست پرتغال با عطری دل انگیز و باگت غلات ترد و پرمغز تنها گوشه ای از محصولات لذیذ این نانوایی هستند.

۷, Jalan Delima, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
آدرس وب سایت :http://www.levain.com.my


پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده − 16 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!