مزرعه ای در شهر (Farm In The City)

یکی از مکان های جذاب تفریحی استان سلانگور برای خانواده ها و بخصوص کودکان Farm In The City یا مزرعه ای در شهر نام دارد که ترکیبی از یک پارک طبیعی حفاظت شده و باغ وحش است.
توریست مالزی – یکی از مکان های جذاب تفریحی استان سلانگور برای خانواده ها و بخصوص کودکان Farm In The City یا مزرعه ای در شهر نام دارد که ترکیبی از یک پارک طبیعی حفاظت شده و باغ وحش است. این پارک حیات وحش منحصربفرد که به سبک دهکده های سنتی مالایی طراحی شده است درحد فاصل بین کوالالامپور و پوتراجایا درمنطقه Sri Kembangan قرار گرفته است.

در این مزرعه حیوانات مختلف در محوطه هایی که شبیه زیستگاه طبیعی آنها است آزادانه پرسه می زنند و بازدیدکنندگان می توانند این حیوانات را از نزدیک مشاهده کرده و آنها را لمس و ناز و نوازش کنند. در این باغ وحش بیش از ۱۰۰ گونه از انواع جانوران نادر و کمیاب وجود دارند که در فضای باز مزرعه و یا در پشت حفاظ های شیشه ای آن قرار دارند و بر خلاف دیگر باغ وحش ها هیچ قفس میله ای فلزی آنها را محصور نکرده است.

محیط این باغ وحش شبیه روستا های مالایی یا Kampung طراحی شده است که با بیش از ۶۰ گونه از گیاهان, درختچه ها و درختان میوه گرمسیری پوشیده شده است. این دهکده زیبا دارای ۱۱ زیستگاه مختلف است که شامل :
Mood’s Lake دریاچه ی مود، Turtle & Tortoise Farm مزرعه لاک پشت ها، Bird Aviary محوطه پرندگان، Reptile Cavern حفره خزندگان، Rabbit Farm مزرعه خرگوش ها، Pets Village روستای حیوانات خانگی، Jungle Walk گذرگاه جنگلی، Vegetable & Fruit Farm مزرعه میوه و سبزیجات، Savannah ساوانا، Longkang Fishing محل ماهیگیری، و Kampong Mahmood روستای محمود می باشد.

کودکان می توانند در این مزرعه با گونه های کمیاب و غیر معمولی از حیوانات مانند کانگوروها و گوزن های بسیار کوچک، خرگوش های عظیم الچثه، کمیاب ترین گونه کلاغ سفید در جهان و اسب های کوچولوی پونی آشنا شوند و حتی بروی پونی ها سواری کنند. از دیگر حیوانات جالب و دیدنی این باغ وحش می توان به marmoset یا بوزینه کوچک امریکایی، لاکپشت های غول پیکر، مارمولک های رنگارنگ ایگوانا، پرندگان استوایی، خارپشت، لاک پشت های نادر ‘dinosaur’ , راکون و راسو , سمورهای آبی, تمساح ها و مارها ( مانند پیتون های عظیم الجثه) اشاره نمود.

این پارک حیات وحش در نظر دارد ضمن برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی بازدیدکنندگان را با انواع گونه های جانوری و گیاهی مالزی و نحوه حفاظت از آنها آشنا نماید و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این مکان جذب نماید.

آدرس : Jalan Prima Tropika Barat, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan
آدرس وب سایت : http://www.fitc.com.my

farm-in-the-city01farm in the city seri kembangan 04farm in the city2Farm in The City 5farm-in-the-city-lizard

 

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!