بهترین تفریحات در پانتای چنانگ لنکاوی (Pantai Cenang)

توریست مالزی – پانتای چنانگ، محبوب ترین منطقه لنکاوی است که در آن اکثر غذاهای محلی و بین المللی، مراکز خرید و هتل های لوکس، در کنار ساحل پر...
توریست مالزی – پانتای چنانگ، محبوب ترین منطقه لنکاوی است که در آن اکثر غذاهای محلی و بین المللی، مراکز خرید و هتل های لوکس، در کنار ساحل پر زرق و برق آن واقع شده است.

این ساحل که یکی از بهترین سواحل جزیره لنکاوی مالزی است، در جنوب غربی آن قرار دارد و در حل حاضر یکی از بهترین سواحل این جزیره از دید توریست های تور مالزی است. ساحل پانتای چنانگ با داشتن ماسه های سفید و فضایی دلپذیر هر ساله میزبان هزاران گردشگر و جهانگرد از سراسر جهان است. به ویژه توریست هایی که جزیره لنکاوی را جهت سفر و اقامت در مالزی برگزیده اند.

در گوشه و کنار این منطقه و نواحی اطراف آن رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های شبانه روزی متعددی وجود دارند و از این نظر هنگام رفتن به این ساحل کوچکترین کمبود و یا مشکلی را احساس نخواهید کرد. استقبال توریست ها و جهانگردان و همچنین مردم مالزی در فصل های سال از این منطقه ساحلی موجب شده تا در طول سال رونق داشته باشد و به عنوان یکی از نقاط محبوب لنکاوی شناخته شود.

در نزدیکی این ساحل مجموعه آکواریوم لنکاوی (underwater world langkawi) نیز قرار دارد که یکی از بهترین آکواریوم های مالزی است. جزیره لنکاوی دارای طبیعت بسیار زیبایی است و می توانید از گردش و تفریح در سواحل و مناطق زیبای جنگلی و همچنین امکانات توریستی متعدد لذت ببرید.

این منطقه مملو از گردشگرانی است که در ساحل شنی مشغول استراحت، اسپا و ماساژ می باشند. در این مطلب بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را که در منطقه پانتای چنانگ لنکاوی وجود دارند، به شما معرفی می کنیم.

جهان زیر آب لنکاوی (Underwater World Langkawi)
جهان زیر آب لنکاوی در وسعت شش هکتاری گسترده شده است و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد. این مجموعه در در انتهای پانتای چنانگ و در کنار مرکز خرید Zon می باشد و بزرگترین آکواریوم مالزی است. این ساختمان عظیم و سفید زیستگاه بیش از ۲۰۰ گونه مختلف ماهی دریایی و آب شیرین از جمله کوسه ها و بزرگترین ماهی های آب شیرین در جهان می باشد. مرکز آموزشی، کافه تریا و یک سینمای سه بعدی نیز در آن وجود است.
آدرس: Zon Pantai Cenang, Mukim Kedawang



موزه باغ برنج (لامان پدی(Rice Garden Museum (Laman Padi)
گالری موزه باغ برنج در لامان پدی با مجموعه آثار باستانی، عکس، نمودار و اشیاء مربوط به تاریخچه برنج کاری در لنکاوی است که روبروی هتل BON TON، قرار دارد و به گالری میراث، گالری پدی، باغ گیاهان و باغ های متنوع دیگری تقسیم می شود. موزه باغ برنج (لامان پدی) در ژوئن سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و مکان خوبی برای گذراندن یک بعد از ظهر عالی به شمار می رود. گالری میراث این مجموعه دارای یک سری نمایشگر در برای نمایش فعالیت های مربوط به کاشت برنج است.
آدرس: Laman Padi, Pantai Cenang, Mukim Kedawang



پیک نیک و استراحت در کاسا دل مار (Castaway Picnic – Casa del Mar)
پیک نیک اختصاصی یک سرویس برتر است که توسط (کاسا دل مار) ارائه می شود و در آنجا مهمانان با یک سفر دریایی کوتاه بعد از لذت بردن از یک ناهار لذیذ با جزیره ای متروک و زیبا روبرو می شوند. در حالی که این سرویس هم برای مهمانان و هم برای افراد غیر مهمان در دسترس است، فقط به یک جلسه در روز محدود می شود. بنابراین شرکت کنندگان علاقمند می توانند از قبل رزرو خود را در (کاسا دل مار) انجام دهند. پکیج (Castaway Picnic – Casa del Mar) شامل یک قایق و خدمه شخصی، سبد پیک نیک و چادرهای آماده شده در ساحل است. گردشگران در این تور به یک جزیره دور افتاده سفر می کنند که در آنجا یک چادر زیبا با توری و تشک های راحت و مینی بار برای تجربه یک ناهار خصوصی با عزیزان برپا شده است.
آدرس: Casa del Mar, Jalan Pantai Cenang



ورزشهای آبی
تور ورزش های آبی، تورهای جت اسکی با قیمت مناسب را برای گردشگرانی که در طول اقامت خود در لنکاوی به دنبال یک تجربه پر از آدرنالین هستند، ارائه می دهد. تورهای ورزش های آبی، به مهمانان اجازه می دهد از چندین جزیره ریز پراکنده در اطراف لنکاوی دیدن کنند.

در طول مسیر، جاذبه های طبیعی بی شماری از جمله دریاچه ها، تالاب ها، صخره های سنگی و غارهای بسیار جذاب وجود دارد. بازدید کنندگان همچنین می توانند در دریاچه آب شیرین شنا کنند و یا در جنگل های کوهستانی اطراف پیاده روی کنند. تور ورزش های آبی همچنین علاوه بر جت اسکی، پارازیلینگ، قایق موز و ویبره را برای کسانی که می خواهند از اوقات خوش و تفریحی لذت ببرند را اجاره می دهند.
آدرس: Pantai Cenang, Mukim Kedawang



منابع: دیده گستر – الفبای کردشگری

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!