معرفی چند هتل از بهترین هتل های مالزی

توریست مالزی – مسافران مالزی که به دنبال جاذبه هایی فراتر از شهر تجاری و مجلل کوالالامپور هستند، می توانند سواحل بی پایان، مزارع تپه ای جنگلی، شهرهای باستانی...
توریست مالزی – مسافران مالزی که به دنبال جاذبه هایی فراتر از شهر تجاری و مجلل کوالالامپور هستند، می توانند سواحل بی پایان، مزارع تپه ای جنگلی، شهرهای باستانی و استراحتگاه های خارق العاده در جنوب شرق آسیا را کشف کنند. مالزی اقامتگاه های منحصر به فردی را برای گذراندن تعطیلاتی رویایی و آرام و جذاب برای گردشگران فراهم کرده است.

Pangkor Laut Resort
سه مایل دور تر از ساحل غربی شبه جزیره مالزی، Pangkor Laut Resortنشان می دهد که مفهوم «یک جزیره یک استراحتگاه» فقط مختص مالدیو نیست. مهمانان این اقامتگاه، همه ۳۰۰هکتار جنگل انبوه دو میلیون ساله را به عنوان تفریح گاه خصوصی خود که ۴هکتار آن، فقط اختصاص به روستای آبگرم دارد، در اختیار گرفته اند. ۱۴۰ویلا و سوئیت پاواروتی ۲۴۲ متری برای اقامت مهمانان به شکلی زیبا ساخته شده است. چه بخواهید در یک ویلای دریایی که بر روی پایه های چوبی ساخته شده اقامت داشته باشید یا در یک ویلای روی تپه یا ویلای ساحلی، همگی اینها برای شما محیطی آرام و الهام بخش را فراهم می کنند.



Cameron Highlands Resort
با فاصله زمانی ۳.۵ ساعت در شمال کوالالامپور، Cameron Highlandsبه عنوان یک مکان انگلیسی برای نوشیدن چای در بعد از ظهر شهرت دارد. تعجب آور نیست که این منطقه خوش آب و هوا با ارتفاع ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا در گذشته یکی از نقاط مستعمره پر طرفدار انگلستان برای گذراندن تعطیلات بوده است. چشم اندازی فوق العاده از تپه هایی سر سبز چای و درجه حرارتی که هرگز بیش از ۲۵درجه سانتیگراد نمی شود. اقامتگاه Cameron Highlandsب سیاری از طرح های کلاسیک را در خود جای داده است، از پنجره های سفید تا تخت خواب های چهار ستونه. در اقامتگاه Cameron Highlands می توانید از خدمات ویژه ای شامل پیکنیک عاشقانه برای دو نفر در باغ های چای، حمام چای، بازی گلف در زمین متعلق به قرن هجدهم و بازدید از مزارع توت فرنگی بهره مند شوید.



Bunga Raya Island Resort & Spa
برای عاشقانه ها، ویلاهای درختی Bunga Rayaجایی رمانتیک است. در دریای چین جنوبی دور از ساحل کوتا کینابالو ، Pulau Rayaیکی از جزایری است که پارک ملی دریایی تونکو عبدالرحمان را تشکیل می دهد. مهمانان Bunga Rayaدارای حق انتخاب از بین ۴۸ویلا و سوئیت هستند که هر کدام دارای بالکن و منظره دریا و جنگل است. ویلای درختی با جکوزی در فضای باز بیشترین حریم خصوصی را ارائه می دهد و ویلاهای رویال دو خوابه و شیک که بین جنگل و دریا ساخته شده اند دارای باربیکیو و دو استخر خصوصی می باشند. شما می توانید از تورهای جنگل نوردی و غواصی با لاک پشت ها و ماهی ها لذت ببرید.



Shangri-la Rasa Ria Resort
با داشتن فرودگاه بین المللی، Kota Kinabalu مقصدی محبوب برای بازدید کنندگان ورود به مالزی شرقی است. افرادی که در جستجوی جنگل های بارانی سرسبز، سواحل وسیع و تنوع زیستی هستند،Shangri-la Rasa Riaهمه آنها را در کنار هم دارد. ۴۱۶اتاق و سوئیت آن در دو بال اصلی ساخته شده اند که در کنار یک ساحل سه کیلومتری قرار دارند. در قسمتی از ساحل، ۶۴هکتار از این اقامتگاه به یک مرکز حفاظت و توانبخشی اورانگوتان ها اختصاص یافته است. همچنین یک زمین گلف و مرکز اسپا در این مکان بی نظیر به مهمانان خدمات ویژه ارائه می کنند. مهمانان می توانند این سرزمین ۴۰۰ هکتاری را با یک وسیله نقلیه کشف کنند یا سفری به پارک Mount Kinabaluکه نخستین مرکز میراث جهانی در مالزی است داشته باشند.



Four Seasons Resort Langkawi
سطح خدمات و تسهیلات موجود در این اقامتگاه منحصر بفرد است. یک روستای مالایی با ۹۱ کلبه در یک باغ ۴۸هکتاری در کنار ساحل شمالی این جزیره می تواند رویایی باشد. اتاق ها و امکانات رفاهی به وسیله پیاده روها در اطراف یک پارک ۱.۵کیلومتری ساحل گسترش می یابد. صخره های آهکی به چشم انداز این مکان زیبا افزوده می شوند، طراحی خاص مرکز آبگرم و سه ویلای رویال که دارای اسپای اختصاصی هستند می تواند موقعیت ویژه ای برای شما فراهم کند. سافاری در پارک جنگلی Kilim Karstتوسط مردم محلی آنجا انجام می گیرد. اگر به صخره نوردی علاقه دارید بالا رفتن از سنگ آهکی ۱۲ متری می تواند برای شما هیجان انگیز باشد. اما طرفداران رابین هود می توانند با تیر و کمان مهارت خود را در این زمینه بسنجند.



منبع: سایت خبری الف

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − ده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!