موزه میراث بابا نیونیا

توریست مالزی – موزه Baba & Nyonya Heritage Museum، که به عنوان موزه میراث بابا نیونیا نیز شناخته می شود، موزه ای در شهر مالاکا مالزی است در این...
توریست مالزی – موزه Baba & Nyonya Heritage Museum، که به عنوان موزه میراث بابا نیونیا نیز شناخته می شود، موزه ای در شهر مالاکا مالزی است در این موزه می‌توانید جزئیات تاریخچه اتحاد چینی-مالایی را ببینید. این اتحاد سبب شکل‌گیری فرهنگ غنی و منحصربه‌فرد پراناکان شد.

این موزه، تمام تلاشش را برای حفظ آثار قرن ۱۹ به کار گرفته. ساختمان این موزه، قبل از جنگ جهانی دوم ساخته شده است. در موزه میراث بابا نیونا، بقایای دنیای قدیم به خوبی نگهداری می‌شود. این موزه، توسط چان کیم لای، در سال ۱۹۸۶ بنا شد. تمرکز موزه میراث بابا نیونیا، روی نمایش تاریخی، محلی و قومی چین و مالزی قرار دارد.

کارهای چوبی بی‌نظیر، مبلمان و ظروف چینی از سری علل معروفیت این موزه به شمار می‌رود. این موزه، جهت تجلیل ترکیب پیچیده و اعجاب‌انگیز از فرهنگ چینی و مالایی گسترش پیدا کرده است. در این موزه، شاهد صنایع دستی از جمله قطعات نجاری، ظروف سفالی و مبلمان هستید. نصب پرده‌های بزرگ و نقش‌دار روی دیوار، ترکیبی از فرهنگ چینی و غریبی در دنیای مالایی را به شما نشان می‌دهد.

Address: 48-50, Jalan Tun Tan Cheng Lock, 75200 Melaka

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!