دایناسورهای درخشان NSTP را در Karnival Jom Heboh در پوتراجایا تماشا کنید

توریست مالزی – The Karnival Jom Heboh (KJH)در پوتراجایا، ویترینی از دایناسورهای نورانی را در غرفه Dinoland New Straits Times Press Bhd به نمایش گذاشته است. به گزارش نیواستریت...
توریست مالزی – The Karnival Jom Heboh (KJH)در پوتراجایا، ویترینی از دایناسورهای نورانی را در غرفه Dinoland New Straits Times Press Bhd به نمایش گذاشته است.

به گزارش نیواستریت تایمز، در پس‌زمینه‌ای تاریک، بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک دایناسورهای روباتیک غول‌پیکر درخشان زا مشاهده و تجربه‌ای بی‌نظیر برای کودکان داشته باشند.

پراکاش مونوسامی، مدیر کل گردش NSTP گفت: بازدیدکنندگان می توانند بلیط ورودی را با قیمت ۲۰ رینگیت خریداری کنند و این فرصت را دارند که با دایناسورها عکس خانوادگی بگیرند.

وی افزود: کسانی که بلیط ورودی دینولند را خریداری کرده اند، می توانند بلیط پارک آبی Splash Mania در Gamuda Cove, Dengkil را با قیمت ترکیبی ویژه خریداری کنند. این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه‌شب باز است و فعالیت‌های مختلف خانوادگی و فروش غذا و سایر محصولات را ارائه می‌دهد.

Splash Mania، یک پارک آبی به مساحت ۶.۴۷ هکتار که توسط گامودا لند ساخته شده است، در فوریه سال گذشته به روی عموم باز شد. ۳۹ جاذبه از جمله ۲۴ سرسره آبی را ارائه می دهد و می تواند ۴۰۰۰ بازدید کننده را در یک زمان در خود جای دهد.

Persiaran Persekutuan, Presint 13, 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده + سیزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!