پانتای چاهایا بولان یا ساحل مهتاب (Pantai Cahaya Bulan)

توریست مالزی – ساحل خلوت «پانتای چاهایا بولان» در کلانتان برای رسم قدیمی عاشقانه‌ای مشهور است که در حقیقت نام آن نیز به همان فولکلور بازمی‌گردد؛ مکانی که عاشقان،...
توریست مالزی – ساحل خلوت «پانتای چاهایا بولان» در کلانتان برای رسم قدیمی عاشقانه‌ای مشهور است که در حقیقت نام آن نیز به همان فولکلور بازمی‌گردد؛ مکانی که عاشقان، عشق خود را زیر نور مهتاب به معشوق ابراز می‌کنند. این ساحل در بخش سنتی‌تر مالزی واقع شده است و تفریحات لذت‌بخش و ساده کلانتانی مانند غذای دریایی سرخ‌شده و همچنین پرواز با کایت را تقدیم شما می‌کند.

سفر از کوتا بهارو به این ساحل، به‌واسطه‌ی تماشای دهکده‌های باستانی کوچک و مردم محلی صمیمی که در آرامش و سادگی زندگی می‌کنند، تجربه‌ای بسیار جالب و لذت‌بخش است. با وجودی که شاید ساحل مهتاب در سطح سایر سواحلِ دارای امکانات و مجهز به ‌نظر نیاید، اما جاذبه‌های بسیاری چون لذت‌بردن از آرامش نسیم دریایی و تماشای غروب خورشید در حال خوردن یک کاسه نودل خرچنگ کلانتانی اصیل را می‌توان در اینجا تجربه کرد.

در جریان باشید که برخی از بخش‌های ساحل ممکن است به‌علت جریان‌های تند آب و تخته‌سنگ‌های بزرگی که برای مقابله با فرسایش در آنجا قرار گرفته‌اند، برای شنا نامناسب باشند.

آدرس: Pantai Cahaya Bulan, Kelantan, Malaysia



منبع: کجارو

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 + 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!