ادامه آتش سوزی و پلمپ ۲۰۰ مزرعه پالم و کارخانجات وابسته در اندونزی

توریست مالزی – در واکنش به وقوع ۵۰۸۶ آتش سوزی و گستردگی دود و خاکستر در اندونزی، دولت این کشور با سرزنش کردن صنایع چوب و پالم، ۲۰۰ واحد...
توریست مالزی – در واکنش به وقوع ۵۰۸۶ آتش سوزی و گستردگی دود و خاکستر در اندونزی، دولت این کشور با سرزنش کردن صنایع چوب و پالم، ۲۰۰ واحد وابسته به روغن پالم را پلمپ کرد.
به گزارش نیواستریت تایمز، وزیر جنگلها و محیط زیست اندونزی گفت: فقط ۲۲ درصد واحدهای وابسته به جنگلداری، در مورد فعالیت های خود برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی گزارش داده‌اند. این نشانگر عدم تعهد واحدها در پیشگیری از آتش سوزی در زمین‌های در اختیار آنان است.
مقامات اندونزی، از ۲۰۰ شرکت شامل واحدهای روغن پالم، کاغذسازی، صنایع چوب و برخی از کشاورزان به عنوان مسببین آغاز آتش سوزی نام بردند و زمین‌های در اختیار آنان را پلمپ کردند.
با توجه به وجود El Nino و پیامدهای آن از جمله خشکی زمین و اب و هوا، تعداد نقاط در آتش در اندونزی همچنان رو به افزایش است. دودگرفتگی و آلودگی شدید هوا موجب تعطیلی مدارس در مالزی و اندونزی شده و بسیاری از پروازها نیز لغو شده یا به تاخیر افتاده است. هنوز برآوردی از میزان خسارات آتش سوزی امسال در دست نیست، اما آتش سوزی سال ۲۰۱۵ با سوزاندن ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار، خسارتی بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار به اندونزی وارد کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار − 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!