استفاده از برنامه MySejahtera اجباری است

توریست مالزی – استفاده از برنامه MySejahtera اکنون در مناطق با دسترسی سریع به اینترنت اجباری است. به گزارش مالای میل، شورای امنیت ملی (NSC) موافقت کرده است که...
توریست مالزی – استفاده از برنامه MySejahtera اکنون در مناطق با دسترسی سریع به اینترنت اجباری است.

به گزارش مالای میل، شورای امنیت ملی (NSC) موافقت کرده است که ثبت نام از طریق برنامه را اجباری کند تا در صورت وجود موارد مثبت Covid-19 در مکان خاصی، ردیابی سریع انجام شود.

اسماعیل صبری گفت: بعضی اوقات، مشتری نام و شماره تلفن خود را به درستی نمی نویسد. این امر ردیابی تماس را در صورت بروز یک پرونده Covid-19 مثبت در محل درگیر دشوار می کند. مناطق بدون اتصال به اینترنت، به ویژه در مناطق روستایی، از این شرط اجباری معاف هستند.

در ۱۹ نوامبر سال گذشته، مدیر کل سلامت دکتر نور هشام عبدالله به مالزیایی ها اطمینان داد که لازم نیست از ثبت مشخصات شخصی خود با برنامه MySejahtera ترس داشته باشند زیرا از داده ها سو استفاده نمی شود. ویژگی های امنیتی برنامه مطابق با استانداردهای بین المللی است و داده های آن متعلق به وزارتخانه است.

این برنامه در ماه آوریل سال گذشته توسط دولت برای کمک به وزارت بهداشت در زمینه مدیریت داده های Covid-19 در میان بیماری همه گیر راه اندازی شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!