بیمارستان تخصصی کی پی جی تواکل

توریست مالزی- بیمارستان تواکل  (KPJ Tawakkal Specialist Hospital) در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است که بخشی ازمجموعه کی پی جی برهارد (KPJ Healthcare Berhad) است که دارای بیش از...
توریست مالزی- بیمارستان تواکل  (KPJ Tawakkal Specialist Hospital) در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است که بخشی ازمجموعه کی پی جی برهارد (KPJ Healthcare Berhad) است که دارای بیش از ۲۰ بیمارستان تخصصی در سراسر مالزی است. این مرکز پزشکی معتبر در جالان پاهانگ کوالالامپور (Jalan Pahang) واقع شده است.

این بیمارستان علاوه بر ارائه امکانات پیشرفته تشخیصی و درمانی، شامل سالن های مجهز با تجهیزات و امکانات پزشکی به روز دنیا در بخش جراحی، واحد مراقبت های ویژه و مراقبت های قلب، واحد مادران، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، بخش تصادفات ۲۴ ساعته و بخش اورژانس، مرکز همودیالیز، امکانات قلبی و غربالگری پزشکی نیز است.

مرکز پزشکی تواکل دارای  تیم های واجد شرایط و با تجربه در زمینه ی پزشکی، پرستاری و همچنین مشاوران پزشکی و نیروهای متخصص است. بیمارستان همچنین با افزایش مراجعین خارجی، خدمات تخصصی مترجمی را به چندین زبان عربی، فارسی، ژاپنی، کره ای، مندارین و اندونزیایی ارائه می دهد.

Address: No. 1 Jalan Pahang Barat, 53000 Kuala Lumpur


Website: www.kpjtawakkal.com


پاسخی ارسال کنید

*

*

19 + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!