سنگاپور با پرداخت پاداش شهروندان را به ورزش با اپل واچ تشویق می‌کند

توریست مالزی – اپل و دولت سنگاپور در یک طرح سلامتی دو ساله به نام «LumiHealth» با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این پروژه فعالیت‌های کاربران توسط اپل واچ و...
توریست مالزی – اپل و دولت سنگاپور در یک طرح سلامتی دو ساله به نام «LumiHealth» با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این پروژه فعالیت‌های کاربران توسط اپل واچ و یک اپ آیفون ردیابی شده و به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

به گزارش دی جی اتور، به عنوان بخشی از این طرح، شهروندان سنگاپور با انجام اهداف و وظایف تعیین شده در یک برنامه، حداکثر ۲۸۰ دلار پاداش و کوپن دریافت می‌کنند. کاربران با پیاده‌وری یا انجام تمریناتی مانند شنا یا یوگا، می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند. اپ LumiHealth یک مربی شخصی‌سازی شده و همچنین چندین یادآور برای نظارت روی سلامت و واکسیناسیون در اختیار افراد قرار می‌دهد.

چالش‌های سلامتی درنظر گرفته شده، افراد را به انتخاب مواد غذایی بهتر و همچنین بهبود عادت‌های خواب سوق می‌دهد. کاربران به صورت داوطلبانه می‌توانند در این پروژه شرکت کنند و اپل همزمان با معرفی آن، حفظ حریم شخصی و تضمین امنیت کاربران را هسته اصلی آن اعلام کرده است.

تمام اطلاعات کاربران رمزگذاری شده و فروخته نخواهند شد، علاوه بر این برای اهداف بازاریابی نیز در اختیار کمپانی‌های دیگر قرار نمی‌گیرد. دولت سنگاپور که در اکثر مواقع پیش از سایر کشورها از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند، چنین برنامه‌ای را درخواست کرده و هدف از آن کمک به بهبود زندگی شهروندان این کشور است.

معاون نخست وزیر سنگاپور، «هنگ سوی کیت» اعلام کرده: «در حالی که همه افراد در سراسر جهان با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، باید به سرمایه‌گذاری برای آینده ادامه دهیم. در این میان سرمایه‌گذاری روی سلامت شخصی بهترین آن محسوب می‌شود.»

سنگاپور یکی از اولین کشورها در جهان بود که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اپ ردیابی تماس را منتشر کرد و برای گسترش آن توکن‌هایی در اختیار شهروندان قرار داد که می‌توانند از آن در محل‌‎های خاصی استفاده کنند.

اپل در مراسم خود از اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی کرد که در مقایسه با گذشته بهبودهایی را تجربه کرده‌اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 + شانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!