شروع فعالیت دانشگاه های مالزی از اکتبر

توریست مالزی – دانشجویان آموزش عالی مقیم مناطق قرمز کووید – ۱۹ برای ثبت نام در ترم جدید مجاز به بازگشت به دانشگاه نیستند. به گزارش استار مالزی، وزیر...
توریست مالزی – دانشجویان آموزش عالی مقیم مناطق قرمز کووید – ۱۹ برای ثبت نام در ترم جدید مجاز به بازگشت به دانشگاه نیستند.

به گزارش استار مالزی، وزیر آموزش عالی داتوک دکتر نورائینی احمد در بیانیه ای گفت که این دانشجویان – اعم از جدید و فعلی – ملزم به ثبت نام آنلاین هستند.

وی گفت: برنامه ریزی شده که ثبت نام دانشجویان در ماه اکتبر آغاز شود. از همه موسسات آموزش عالی تقاضا می شود ثبت نام حضوری دانشجویان جدید و قدیم از مناطق قرمز را به تعویق بیندازند، این دانشجویان می توانند پس از بهبود وضعیت کووید – ۱۹ در شهرهایشان، به رعایت روشهای عملیاتی استاندارد (SOP) به دانشگاه خود بازگردند.

وزیر آموزش عالی گفت: در مالزی پنج منطقه قرمز وجود دارد: Kota Setar, Lahad Datu, Kunak, Semporna and Tawau. دانشجویانی که در مناطق قرمز اقامت ندارند می توانند طبق تقویم موسسه خود به صورت عادی به دانشگاه ها بازگردند.

وی گفت: ‘این وزارت خانه بار دیگر تأکید می کند که به کلیه موسسات آموزش عالی دستور داده شده است که تمام فعالیتهای دانشگاهی را با رعایت کامل SOP های تجویز شده در دانشگاه انجام دهند و اقدامات ایمنی را در اولویت قرار دهند.

در ماه ژوئیه، نورائینی گفت که موسسات آموزش عالی می توانند در ماه اکتبر مجدداً بازگشایی شوند و انعطاف پذیری برای تعیین مناسب ترین حالت ها – از جمله یادگیری آنلاین – برای برنامه های مربوطه به آنها داده می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!