غواصی در مالزی

توریست مالزی – مالزی به سرعت به یکی از پیشروان غواصی در دنیا تبدیل می شود که دارای یکی از غنی ترین محیط های دریایی در حوزه اقیانوس هند...
توریست مالزی – مالزی به سرعت به یکی از پیشروان غواصی در دنیا تبدیل می شود که دارای یکی از غنی ترین محیط های دریایی در حوزه اقیانوس هند و آرام است. به دلیل وجود تنوع زیستی باورنکردنی و جزایر زیبا، سواحل شنی سپید و آبهای گرم و زلال، غواصان همواره به این مکان بازمی گردند.
مهمترین مناطق غواصی در مالزی شامل جغرافیای متنوع زیر آب از قبیل صخره های شیب دار، بلوک های مرجانی، غواصی دیواری، غواصی در عمق، غواصی رانشی و غواصی در کنار کشتی های غرق شده می شود. اگر در زیر سطح گرم آب شنا کنید، با یک تجربه شگفت آور رو به رو خواهید شد؛ تمرکز حیات پرجنب و جوش و بی نظیر زیر دریا در این منطقه با هیچیک از مناطق دیگر در دنیا قابل مقایسه نیست.
در اینجا همیشه مناظر زیبا وجود دارند، از منظره دسته های کوسه سرچکشی، تا دسته های بزرگی از کوترماهی و انواع مختلفی از لاک پشت ها، تا غورباقه ماهی های عجیب و لوله ماهی ها. مبالغه نخواهید بود اگر بگوییم هرگاه مطالعات درباره تنوع زیستی دریایی در دریاهای گرمسیری مالزی صورت می گیرد، بر فهرست این گونه ها افزوده می شود!
در مالزی مراکز غواصی زیادی وجود دارد که کاملا مجهز هستند و تمام دفاتر غواصی معتبر جهانی مانند PADI، SSI و SSAC آنها را از لحاظ دارا بودن استانداردهای ایمنی و حرفه ای تایید کرده اند. معمولا، تمام دوره های آموزش غواصی در آبهای مالزی نیز به تایید این دفاتر رسیده اند.
– اگر قصد غواصی دارید، بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه این است که از متصدی آنجا بخواهید یک بسته شامل غواصی، غذا و اقامتگاه به نام شما رزرو کند.
در زمان بادهای موسمی ساحل شرقی (نوامبر تا مارس)، دریا طوفانی و گل آلود می شود، بنابراین سعی کنید در این زمان از سال به این منطقه سفر نکنید.

منبع: وب سایت وزارت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!