مالزیایی ها سال نو چینی به کجا مسافرت میکنند؟

توریست مالزی- مالزیایی ها تمایل دارند سال نو چینی را در حیاط خانه خویش جشن بگیرند و به جای مسافرت های خارج از کشور، به بازدید از نقاط دیدنی...
توریست مالزی- مالزیایی ها تمایل دارند سال نو چینی را در حیاط خانه خویش جشن بگیرند و به جای مسافرت های خارج از کشور، به بازدید از نقاط دیدنی و مقاصد گردشگری داخلی مالزی بپردازند.

بررسی ها نشان میدهد که ۱۰ نقطه برترین مقاصد گردشگری در طول تعطیلات سال نو چینی هستند. کوالالامپور، ملاکا و پنانگ از سال ۲۰۱۶، سه نقطه برتر گردشگری داخلی مالزی هستند در حالی که سواحل لنکاوی و هوای سرد کمرون هایلند گرداشگرانی را جذب میکنند که به دنبال فرار از زندگی شهری هستند. سایر مقاصد گردشگری داخلی مالزی عبارتند از جوهور، کوتا کینابالو، کوانتان که در بین ۱۰ مقصد برتر در سال ۲۰۱۶ بودند و در سال ۲۰۱۷ از لیست حذف شدند.

تایلند تنها کشور خارجی است که امسال در بین ۱۰ مقصد برتر گردشگری  قرار دارد. امسال بانکوک و هادیائی به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم لیست ۱۰ مقصد برتر گردشگردی مالزیایی ها قرار گرفتند.

بر اساس این نظر سنجی، امسال توکیو عنوان اولین و برترین مقصد گردشگری برای گردشگران آسیایی در سال نو چینی را کسب کرد.که در طول دو سال گذشته به تایلند اختصاص یافته بود را کسب کرد. این عنوان را در دو سال گذشته تایلند در اختیار داشت.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!