مدیر کل بهداشت مالزی: من از این بیم دارم که وضعیت وخیم تری در راه باشد

توریست مالزی – مدیر کل بهداشت و درمان دکتر نور هشام عبدالله در صفحه فیس بوک خود هشدار داد که مردم در مورد وضعیت کووید ۱۹ باید در انتظار...
توریست مالزی – مدیر کل بهداشت و درمان دکتر نور هشام عبدالله در صفحه فیس بوک خود هشدار داد که مردم در مورد وضعیت کووید ۱۹ باید در انتظار وضعیت بدتری باشند.

به گزارش SAYS، وی با اشاره به فوتی های کووید – ۱۹ در طی ۹ ماه اول سال ۲۰۲۰ و ۹ روز نخست سال ۲۰۲۱ در این کشور،سعی کرد تا شدت همه گیری که در کمتر از یک سال باعث کشته شدن ۵۴۲ نفر در مالزی شد رایادآوری کند.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: در [نه ماه اول سال گذشته]، ما کمتر از ۱۰۰ کشته داشته ایم. امسال، فقط در طی نه روز، ما در تا الان ۷۱ کشته داریم. من می ترسم که بدترین وضعیت در انتظار ما باشد.

وی عکس هایی از خطوط مقدم جبهه با لباس محافظ اطراف بیماران فوت شده در کیسه های مخصوص را به اشتراک گذاشته و می گوید: از ابتدای سال ۲۰۲۱ موارد مرگ و میر کووید۱۹ به طور روزمره در حال افزایش است.

دکتر نورهشام ضمن درخواست از مردم برای درک چالش ها و مسائلی که هر یک از افراد خط مقدم با آن روبرو هستند، از همه خواست با مراقبت از یکدیگر و اعضای خانواده شان به کشور کمک کنند. وی نوشت: “باشد که همه ما در برابر این فاجعه که کووید – ۱۹ است در امان باشیم.”

در طول هفته، وی هشدار داده بود که در صورت افزایش نرخ بیماری، ممکن است موارد روزانه کووید – ۱۹ تا اواسط مارس به ۸۰۰۰ مورد برسد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شش − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!