پارک تامان واریسان نگری ایالت سلانگور

توریست مالزی- پارک تامان واریسان (Taman Warisan Negeri Selangor) همچنین به عنوان پارک کونگ کاک (Congkak) نیز شناخته می شود.این پارک زیبا، مکان تفریحی بسیار مناسبی در کنار رودخانه...
توریست مالزی- پارک تامان واریسان (Taman Warisan Negeri Selangor) همچنین به عنوان پارک کونگ کاک (Congkak) نیز شناخته می شود.این پارک زیبا، مکان تفریحی بسیار مناسبی در کنار رودخانه برای پیک نیک و شنا دارد.

این پارک در حدود یک ساعت و نیم رانندگی از مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد. این مرکز توسط سازمان گردشگری سلانگور (Selangor) اداره می شود و در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ می شود. در کنار جاده ای که به جنگل تفریحی منتهی می شود، کلبه هایی کنار رودخانه و مناطقی مناسب پیک نیک وجود دارد که توسط افراد خصوصی اداره می شود و می توانید برای یک روز آن ها را اجاره کنید.

در داخل جنگل راهنماهایی با هزینه ۱۰ رینگت و حداقل یک گروه  ۱۰ نفره شما را با جاذبه های پارک آشنا می کنند، همچنین پیاده روی شبانه نیز با راهنما به مبلغ ۲۰ رینگت برای هر نفر امکان پذیر است. مبلغ ورودی برای هر بزرگسال ۵.۳۰ رینگت است و برای کودکان زیر ۱۲ سال هم رایگان است.

از دیگر امکانات این مجموعه بی نظیر اجاره چادر و امکانات رفاهی برای اقامت در طول شب است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!