مردی بدون سایه و کشتارگاه در جشنواره مالزی

توریست مالزی – فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان در دو جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا و جشنواره فیلم مالزی به نمایش در می آید. به گزارش بانی‌فیلم،...
توریست مالزی – فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان در دو جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا و جشنواره فیلم مالزی به نمایش در می آید.

به گزارش بانی‌فیلم، ملودرام اجتماعی رئیسیان در جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی که از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه در کوالالامپور برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و در بخش سینمای جهان این فستیوال آسیایی مورد نمایش قرار می گیرد.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، نادر فلاح و گوهر خیراندیش بازیگران اصلی «مردی بدون سایه» هستند و علی قاسمی (پرشیا فیلم) پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

همجنین فیلم «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی، در بخش «سینمای جهان» در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مالزی حضور خواهد داشت.

این فیلم، با جانشینی تهیه کننده و سرمایه گذاری علی طلوعی (نبراس پیکچرز) و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، تا کنون جایزه کیم جی سوک را از جشنواره بوسان دریافت کرده و برای نمایش در بخش مسابقه اصلی در جشنواره مانهایم-هایدلبرگ و بخش شعف سینماگران در جشنواره فیلم های آسیایی هنگ کنگ برگزیده شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 − یازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!