کافی شاپ Cake Jalan Tiung

این کافه که قبلا در خیابان تیونگ قرار داشته با پنجره های شیشه ای بلند و فضای بزرگ و دلباز آن محل مناسبی برای قرار ملاقات های دوستانه و دورهمی های خانوادگی است.
شاه عالم رستوران های فراوانی دارد مانند رستوران مشهور دیواکان با غذاهای مبتکرانه مالایی و نوآوری های سرآشپز “دارن تئو”, اما اگر هوس دسر کرده اید باید حتما سری به کافی شاپ Cake Jalan Tiung بزنید. این کافه که قبلا در خیابان تیونگ قرار داشته با پنجره های شیشه ای بلند و فضای بزرگ و دلباز آن محل مناسبی برای قرار ملاقات های دوستانه و دورهمی های خانوادگی است.

صاحبین این کافی شاپ, شافیناز و هیدزاد قبلا شیرینی پزی خانگی داشته اند و به جزسفارشات جشن ها و میهمانی ها, کیک و دسرهای کافه های معروفی مانند Sevencups و Thirdwave را نیز آماده می کرده اند. البته شافیناز در کنار اداره این کافه همچنان به قبول سفارش مجالس ادامه می دهد و تصمیم دارد روزی کلاس های آموزش شیرینی پزی خود را نیز برگزار کند.

این کافه بهترین جایی است که میتوانید بعد از غذا و برای صرف دسر به آنجا بروید. کیک مشهور اینجا کیک شکلاتی کاراملی (salted caramel and chocolate cake) است که هر روز تازه پخته میشود و به دلیل طعم جالب و کمی شور آن مشتریان زیادی دارد.

منوی کیک و دسرها هر روز متفاوت است با این حال پیشنهاد می کنیم که اگر سری به این کافه زدید چیزکیک لیمویی و یا کیک Tiung Chocolate Mess را حتما امتحان کنید. کیک شکلاتی تیونگ بسیار هوس انگیز است و شامل مخلوطی از تکه های کیک شکلاتی، مرنگ، خامه و توت فرنگی است که همراه با یک شات قهوه یا شیر تازه سرو میشود.

در حال حاضر منوی نوشیدنی های این کافی شاپ تنوع زیادی ندارد و تنها شامل یک نوع آبمیوه Cold Pressed و چند نوع قهوه می باشد که دانه های آن از برند معروف و با کیفیت ” آرتیزان رست” خریداری میشوند.

هیدزاد می گوید آنها فعلا تصمیم ندارند غذای گرم را به منوی خود اضافه کنند اما به زودی منوی نوشیدنی ها را متنوع ترخواهند کرد.

در گوشه ی این کافی شاپ یک کلکسیون کوچک ومتنوع از وسایل تزیینی مانند گلدان های کوچک فیکوس, پیش بندهای کتانی, وسایل مهمانی و کارد و چنگال های پر نقش و نگار از ایالت کداه قرار دارد که مشتریان میتوانند در صورت تمایل آنها را خریداری نمایند.

آدرس وب سایت : https://www.facebook.com/cakejalantiung/info/?tab=overview
ساعات کاری : چهارشنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۷ شب
آدرس :  ۳۱M ,Jln Tg Ampuan Zabedah J 9/J Seksyen

DSCF6923-001 15_New_Restaurants_To_Visit_in_KL_and_Selangor_May_201545 Kafe Moden Kebanggaan Orang Shah Alam Pasti Memukau (1) Cake_Jalan_Tiung_at_Shah_Alam_Restaurant_Review14

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!