کرم مراقبتی Clemira مجاز به فروش در مالزی نیست

توریست مالزی – پروانه فروش یک محصول آرایشی به نام Clemira Care Cream که سم میکونازول در آن یافت شده لغو و دیگر مجاز به فروش در مالزی نیست....
توریست مالزی – پروانه فروش یک محصول آرایشی به نام Clemira Care Cream که سم میکونازول در آن یافت شده لغو و دیگر مجاز به فروش در مالزی نیست.

به گزارش استار، مدیر کل بهداشت گفت: فرآورده‌های حاوی میکونازول باید در سازمان کنترل دارو ثبت شوند و فقط با نظر متخصصان سلامت قابل استفاده است. فروشندگان و توزیع کنندگان محصول باید فروش و توزیع آن را فوراً متوقف کنند، هرگونه فروش بیشتر طبق مقررات کنترل مواد مخدر و آرایشی بهداشتی ۱۹۸۴ مشمول تخلف است.

افرادی که این کار را انجام دهند با جریمه نقدی تا ۲۵۰۰۰ رینگیت یا تا سه سال زندان یا هر دو مجازات برای اولین تخلف و حداکثر ۵۰۰۰۰ رینگیت جریمه نقدی یا تا پنج سال زندان یا هر دو برای جرائم بعدی روبرو هستند. شرکت هایی که مرتکب این تخلف می شوند تا ۵۰۰۰۰ رینگیت برای اولین تخلف و تا ۱۰۰۰۰۰ رینگیت برای تخلفات بعدی جریمه می شوند.

وی افزود: به کسانی که از محصولات آسیب دیده استفاده می کنند توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه ناراحتی یا عوارض نامطلوب فوراً استفاده از آنها را متوقف کرده و با یک متخصص بهداشت مشورت کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

20 − 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!