اسپای مراکشی ‘ حمام ‘ (Hammam Spa)

اسپای مراکشی حمام(Hammam) اولین حمام سنتی در جنوب شرق آسیا است که درسال 2007 درمنطقه بنگسرافتتاح شده است. این اسپا که به سبک حمام های قدیمی و سنتی ترکی می باشد تجربه ای واقعا منحصربفرد برای مشتریانش رقم میزند.
Processed with VSCOcam with a1 preset
توریست مالزی – تاریخچه حمام خانگی عربی به اوایل قرن سیزدهم و امپراطوری عثمانی در ترکیه بر می گردد.

در طی سالیان وبا گسترش این فرهنگ در کشورهای مختلف، حمام رفتن به جز هدف پاکسازی بدن به مراسمی هفتگی برای استراحت خانوادگی، ملاقات دوستان و گپ زدن و حتی برگزاری جشن های مختلف تبدیل شده است.

اسپای مراکشی حمام(Hammam) اولین حمام سنتی در جنوب شرق آسیا است که درسال ۲۰۰۷ درمنطقه بنگسر افتتاح شده است. این اسپا که به سبک حمام های قدیمی و سنتی ترکی می باشد تجربه ای واقعا منحصربفرد برای مشتریانش رقم میزند.

هنگامی که از درب های چوبی عتیقه آن گذشتید به دنیای رویایی با باغچه های زیبا و حمام های باستانی قدم میگذارید وبا فنجان های از چای نعناع داغ که عطر آنها فضا را پر کرده است پذیرایی می شوید. دکور فوق العاده زیبای این اسپا با نورملایم فانوس های سنتی، کاشی کاری های شگفت انگیزحوض ها و دیوارها و فضای استراحت آن با تخت های مخملی و پشتی های ابریشمی نرم، شما را به یاد قصه های هزار و یک شب می اندازد.

‘ حمام ‘ طیف وسیعی از خدمات پاکسازی و ماساژ را ارائه می دهد که همه روغن ها، عصاره های گیاهی و محصولات مورد استفاده آنها از مراکش وارد می شوند. یکی از خدمات ویژه این اسپا Hammam & Gommage Treatment نام دارد که مراحل مختلف آن حدود سه ساعت بطول می انجامد.

این مراحل با یک شستشوی آب گرم شروع می شود و سپس پوست بدن با لایه ای از صابون سیاه Beldi (حاوی روغن های زیتون و اکالیپتوس) بهمراه کریستال زاج سفید یا حنا پوشانده می شود.این صابون خاصیت ضد عفونی دارد ولایه های مرده پوست را نرم و جدا می کند. سپس پوست کل بدن با استفاده از دستکش های نرم ابریشمی اسکراب می شود تا تمام لایه های مرده پوست حذف شوند.

در مرحله Moorish Body Polish لایه هایی از خاک رس مراکشی بهمراه روغن های گیاهی ویژه بروی پوست پاکسازی شده قرار می گیرد که سبب تقویت پوست و لطافت آن می شود.
Rose Blossom Hair Masque ماسکی حاوی خاک رس آتشفشانی روغن زیتون و عصاره شکوفه های گل رز دمشقی است که برای تقویت موها استفاده شده و آنها را نرم و درخشان می کند.

ماساژ آروماتیک که از دیگر خدمات خاص این اسپا می باشد بسیار آرامش بخش و تسکین دهنده است و به رفع گرفتگی عضلات و تنش کمک می کند. ماساژهای ویژه صورت نیز با عصاره های غنی گیاهی، سبب سفت شدن وبهبود بافت پوست صورت می شود. در انتها پوست بدن و موها با ژلی حاوی اسانس رزماری و گل شمعدانی شسته و آبکشی می شود که نتیجه آن پوستی تمیزو درخشان و بسیار معطراست.

این پاکسازی کامل نه تنها سبب بیرون کشیدن سموم و تسکین پوست کل بدن می شود بلکه روشی عالی برای تمدد اعصاب، رفع استرس و ایجاد حس شادابی و جوانی است.

شعبه دیگر اسپای حمام با فضایی وسیع تر و دکوراسیونی باشکوه در مرکزخرید پابلیکا قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر راجع به خدمات مختلف این اسپا می توانید به وب سایت http://www.hammamspas.com مراجعه نمایید.

hammam-loungehammam spahammam3hammamhammam1

پاسخی ارسال کنید

*

*

نه + 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!