برترین رستوران‌های خاورمیانه‌ای در کوالالامپور

این روزها مالزی به ویژه پایتخت آن مملو از رستوران‌های خاورمیانه‌ای است و گاهی اوقات برای یافتن یک رستوران خوب خاورمیانه‌ای دچار سردرگمی می‌شویم.
این روزها مالزی به ویژه پایتخت آن مملو از رستوران‌های خاورمیانه‌ای است و گاهی اوقات برای یافتن یک رستوران خوب خاورمیانه‌ای دچار سردرگمی می‌شویم.

سایت تایم آوت کوالالامپور از مدت‌ها پیش در تلاش بوده است تا برترین رستوران‌های کوالالامپور را بر اساس فاکتورهای مختلفی به ویژه نظرات مردمی انتخاب کند و در نهایت نام برندگان بخش‌های مختلف در این وب‌سایت اعلام شد.

در بخش رستوران‌های خاورمیانه‌ای پنج رستوران زیر به عنوان برترین رستوران‌ انتخاب شدند:

۱- Al-Amar

این رستوران عربی در پنج سال گذشته نیر در میامن برترین رستوران‌های خاورمیانه‌ای کوالالامپور قرار داشته است و تنوع و همچنین لذیذ بودن غذاهایش باعث کسب چنین عنوانی شده است. شعبه مرکزی این سرتوران در طبقه ششم مرکز خرید پاویلیون واقع شده و این در حالی است که در سطح شهر چند شعبه دیگر نیز دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رستوران می‌توانید به وب‌سایت www.al-amar.com مراجعه کنید.

۲- دیما (Dima)

چیکن مندی، شاکشوکا، حمص و نان داغ و تازه از بهترین غذاهای این رستوران عربی است و قیمت‌های آن نیز با توجه به کیفیت غذاهای عرضه شده مناسب است.

شعبه اصلی این رستوران در مرکز Central Palzaدر دامنسرا قرار دارد و اطلاعات بیشتر در خصوص این رستوران و شعب آن را می‌توانید در وب‌سایت http://www.dima.com.my پیدا کنید.

۳- حضرموت

شاید شما هم با سایت تایم‌آوت در مورد اینکه رستوران‌ حضرموت در زمره برترین رستوران‌های خاورمیانه‌ای کوالالامپور قرار دارد، هم‌نظر باشید. این رستوران که شعب زیادی در کوالالامپور دارد اولین رستورانی در مالزی است که غذاهای یمنی عرضه کرده است. شعبه اصلی این رستوران در خیابان امپنگ واقع شده و اطلاعات بیشتر در وب‌سایت این رستوران به آدرس http://www.hadramawt.com.my موجود است.

۴- لذیذ

کافه رستوران لذیذ نیز توانسته در میان برترین رستوران‌های خاورمیانه‌ای جایی برای خود داشته باشد. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای عربی تا بین‌المللی دارد و می‌توانید از خوردن باقلواهای لذیذ این رستوران نیز لذت ببرید. وب‌سایت این رستوران به آدرس http://www.laziz.com.my می‌تواند اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهد.

۵- طربوش

بدون شک این فهرست بدون نام رستوران معروف طربوش کامل نمی‌شد. این رستوران عربی و سرشناس شعبی در خیابان بوکیت بینتانگ، مرکز خرید استار هیل و سانوی پیرامید دارد و با رفتن به آن می‌توانید در فضای دل‌انگیزی از خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این رستوران به آدرس http://www.tarbush.com.my مراجعه کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!