تسهیل مقررات برای بخش های اشتغال و اقتصاد از روز جمعه (۱۷ سپتامبر)

توریست مالزی – بخش های اشتغال و اقتصاد از جمعه (۱۷ سپتامبر) از تسهیل مقررات بهره مند خواهند شد. به گزارش استار، برای ایالت های تحت فاز یک برنامه...
توریست مالزی – بخش های اشتغال و اقتصاد از جمعه (۱۷ سپتامبر) از تسهیل مقررات بهره مند خواهند شد.

به گزارش استار، برای ایالت های تحت فاز یک برنامه ملی بازیابی (NRP)، به شرط رعایت شرایط واکسیناسیون. مغازه ها و خدمات عکاسی، مغازه های اقلام ضروری؛ مهد کودک ها و گل فروشی ها، سوغات و صنایع دستی؛ مغازه های عتیقه، اسباب بازی، فرش؛ فروشگاه های تجیهزات محتوای خلاقانه؛ مغازه های فروش لوازم کمپ، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مغازه های فروش سیگارهای الکترونیکی و تنباکو مجاز به فعالیت هستند.

نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یاکوب گفت: بخش های اقتصادی در ایالت های تحت فاز دوم در صورتی که ۴۰ درصد از کارکنان آنها به طور کامل واکسینه شده باشند اکنون می توانند با ۶۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند، در صورتی که ۶۰٪ از کارگران به طور کامل واکسینه شده باشند، شرکت ها می توانند با ۸۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و در صورتی که ۸۰٪ از کارگران آنها به طور کامل تلقیح شده باشند، ۱۰۰٪ فعالیت کنند.

برای ایالت های تحت فازهای دو، سه و چهار، ملاقات حضوری یا فیزیکی برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند و فعالیت های اجتماعی، با رعایت روش استاندارد عملکرد مجاز است. بازدید از قبرستان مسلمانان و غیر مسلمان نیز مجاز است و SOP توسط وزارت وحدت ملی تهیه خواهد شد.

کشتی های کروز با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند، با این شرط که همه مسافران و خدمه به طور کامل واکسینه شده باشند.

برای ایالت های تحت فازهای دو و سه، فعالیت های تفریحی ورزشی و تماس فیزیکی در مکان های داخلی و خارجی مجاز است. ورزش های گروهی و فعالیت های تفریحی که شامل تماس فیزیکی مانند فوتبال، والیبال و.. است، برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند مجاز است .

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!