حضور تیم خنثی سازی بمب‌ در KLIA

توریست مالزی – واحد خنثی سازی بمب پس از خبر یافتن بسته ای که همراه با هشداری مبنی بر این که حمل و نقل بدون احتیاط منجر به انفجار...
توریست مالزی – واحد خنثی سازی بمب پس از خبر یافتن بسته ای که همراه با هشداری مبنی بر این که حمل و نقل بدون احتیاط منجر به انفجار می شود، به مرکز باربری فرودگاه بین المللی KL هجوم بردند.

به گزارش استار، رییس پلیس KLIA گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر پنجشنبه (۲۵ آوریل) رخ داد. ما تماسی از اپراتور دستگاه اسکنر در مرکز باربری KLIA دریافت کردیم. ‘این فرد ادعا کرد که یک بسته اسکن شده است و تصاویر نشان می دهد که دارای باتری و سیم کشی است. اپراتور همچنین گفته است که روی بسته عبارتی وجود دارد که در آن نوشته ‘پرتاب نکنید وگرنه منفجر می شود’.

وی گفت: بررسی‌ها نشان داد که این بسته به فردی در لیمبانگ، ساراواک ارسال می شده است. ما بلافاصله یک واحد K-9 را به محل حادثه اعزام کردیم و آنان هیچ ماده منفجره‌ای را شناسایی نکردند. سپس طبق روال عملیاتی استاندارد واحد خنثی سازی بمب را به محل حادثه فراخواندند. آنها بسته را با استفاده از یک روبات منهدم کردند اما هیچ انفجاری رخ نداد.

سپس بسته را بررسی کردیم و یک لپ تاپ و کابل شارژر داخل آن پیدا کردیم. ما همچنین با فرستنده بررسی کردیم و وی تأیید کرد که محتویات بسته یک لپ‌تاپ بوده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!