سالاد چینی مرغ و نودل Chinese Chicken & Noodle Salad

توریست مالزی – سالاد مرغ و نودل یکی از سالادهای خوشمزه ایست که می توانید با استفاده از نودل تهیه کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که...
توریست مالزی – سالاد مرغ و نودل یکی از سالادهای خوشمزه ایست که می توانید با استفاده از نودل تهیه کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته باشید نودل بخورید اما نمی دانید چطور می شود آن را خوشمزه کرد.
نودل یک غذای چینی است و به آن به عنوان یک غذای اصلی نگاه می کنند. و به شکل های مختلفی تهیه می شود ولی نودل های مرسوم به صورت یک نوار نازک و باریک هستند. به طور معمول نودل در آب جوش طبخ شده و گاهی به آن روغن خوراکی و نمک نیز افزوده می‌شود. البته روشی دیگر طبخ آن سرخ کردن نودل در ماهی تابه و سرخ کردن عمیق آن است. نودل به طور معمول با سس یا به همراه سوپ سرو می‌شود.
به طور کلی نودل غذای سالمی برای کودکان محسوب نمی‌شود و نمی‌تواند جای غذاهای مغذی خانگی را بگیرد اما اگر کودک شما تمایل به خوردن نودل دارد بهتر است آن را همراه با سبزیجات فراوان تهیه کنید و در وعده‌های غذایی کم به آن‌ها بدهید.

مواد لازم:
نودل چینی(برنج) نصف بسته
کلم چینی کوچک یک عدد
هویج رنده شده یک عدد
سینه مرغ یک عدد
سرکه ۲ قاشق سوپ خوری
روغن مایع یک قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل به میزان دلخواه
کنجد برای تزیین
سویا سس

طرز تهیه:
نودل را به مدت ۵ دقیقه در آبجوش و روغن می ریزیم و آبکش کرده و روی آن را آب سرد می گیریم می گذاریم بماند تا آب آن کاملا کشیده شود.سپس سویا سس را اضافه می کنیم .مرغ را پخته وبعد آنرا رشته رشته می کنیم و کلم ها را ساطوری خرد کرده به همراه نمک و فلفل و هویج مخلوط می کنیم کمی از مرغ را نگه داشته به همراه کنجد و هویج سالاد را تزیین می کنیم.
شما می توانید این سالاد را با نودل های مختلف و با مواد مختلف و مورد علاقه تان تهیه نمایید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!