مرگ مارپیچ هواپیمای مالزی+ویدئو

توریست مالزی – نشنل جغرافی «مرگ مارپیچ» پرواز ۳۷۰ را بازآفرینی کرد. به گزارش اسپوتنیک، شبکه نشنل جغرافی در قالب پروژه «خشک کردن اقیانوس ها» فیلم مستندی در باره...
توریست مالزی – نشنل جغرافی «مرگ مارپیچ» پرواز ۳۷۰ را بازآفرینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه نشنل جغرافی در قالب پروژه «خشک کردن اقیانوس ها» فیلم مستندی در باره آخرین لحظه پرواز هواپیمای بوئینگ —۷۷۷ پرواز شماره MH370 ساخته است که بطور عجیبی ناپدید شد. این هواپیما در مسیر کوآلالامپور و پکن در حال پرواز بود.
طراحان توانستند وضعیت مشابه این سانحه هوایی را مدلسازی کنند که در نتیجه آن بوئینگ-۷۷۷ پس از انحراف از مسیر پرواز ناپدید شد. بر طبق این گزینه، ابتدا یکی از موتورها از کار افتاد و بعد از آن هدایت اتوماتیک،هواپیما را به سمت چپ منتقل کرد تا تعادل برقرار شود. سپس بعد از ۲ دقیقه موتور سمت چپ هم از کار افتاد که درنتیجه بوئینگ وارد «مارپیچ مرگبار» شد و با سطح آب دریا برخورد کرد.
بوئینگ ۲۰۰-۷۷۷ شرکت هواپیمایی «مالزی ایرلاینز» با ۲۲۷ مسافر و ۱۲ خدمه در حال پرواز از کوآلالامپور به پکن بود. در بین مسافران توریست هایی از روسیه نیز بودند. این هواپیما شب ۸ مارس ۲۰۱۴ از صفحه رادار محو شد. فرض می شود که این هواپیما در بخش جنوبی اقیانوس هند دچار سانحه شده است.
عملیات جستجو نتوانست محل سقوط هواپیما را مشخص کند. هزینه عملیات چند ساله جستجو از سوی چند کشور تأمین شده بود، ولی هواپیما پیدا نشد.




پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!