مسجد هوشمند کریستال ماسک مالزی

توریست مالزی – یکی از بی نظیرترین جاذبه های دیدنی کشور مالزی، مسجد کریستال ماسک مالزی می باشد که با داشتن عظمت و زیبایی منحصر به فرد خود توانسته...
توریست مالزی – یکی از بی نظیرترین جاذبه های دیدنی کشور مالزی، مسجد کریستال ماسک مالزی می باشد که با داشتن عظمت و زیبایی منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. نمای بیرونی مسجد کریستال ماسک مالزی در شب هنگام بسیار ستودنی و حیرت انگیز می باشد.
کشور مالزی به داشتن مکان های تاریخی و مذهبی بسیار باشکوه خود شهرت دارد که یکی از بی نظیرترین این مکان های مذهبی بی شک، مسجد کریستال ماسک مالزی می باشد. توجه داشته باشید که مسجد کریستال یکی از مدرن ترین شگفت انگیزترین مساجد موجود در جهان می باشد که با داشتن نمای ظاهری و امکانات پیشرفته خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران به خصوص گردشگران مسلمان را به سوی خود جذب کند. وجود شبکه اینترنتی بسیار پرسرعت در این مسجد این امکان را ارائه می دهد که به راحتی از قرآن های الکترونیکی استفاده داشته باشند. مسجد مذکور را به عنوان اولین مسجد هوشمند در کل جهان می شناسند. این مسجد در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ تاسیس و بنا شد که ظرفیت ۱۵۰۰ نمازگزار را دارد و شما می توانید یکی باشکوه ترین مساجد جهان را مشاهده کنید.

نمای ظاهری
دلیل نامگذاری این مسجد به مسجد کریستال، به خاطر استفاده از انواع شیشه و کریستال های بسیار گران قیمت در ساخت آن می باشد که از بیرون یک نمای بسیار جذاب و زیبایی را به مسجد بخشیده است که در شب هنگام نیز با داشتن نورپردازی های بسیار فوق العاده و گنبدها و مناره های آن دیدنی است.

دیدنی های اطراف مسجد
از مهمترین مکان ها و تفریحات اطراف مسجد کریستال ماسک مالزی می توان به موارد زیر توجه داشت:
– قایق سواری در رودخانه
– واتر گاردن
– فود کورت در فضای باز
– سالن های همایشی
– ساختمان های اسلامی مختلف
– مهمان خانه ی ویلای کریستال

قوانین حاکم در بازدید از مسجد
– کفش های خود را حتما در ورودی مسجد در بیاورید.
– با صدای بلند حرف نزنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!