اعلامیه وزارت آموزش عالی مبنی بر بازگشایی پردیس های دانشگاه و کالج ها از ۱۵ اکتبر

توریست مالزی – اعلامیه اخیر وزارت آموزش عالی (MoHE) مبنی بر بازگشایی پردیس های دانشگاه و کالج ها از ۱۵ اکتبر برای دانشجویان و کارکنان واکسینه شده. به گزارش...
توریست مالزی – اعلامیه اخیر وزارت آموزش عالی (MoHE) مبنی بر بازگشایی پردیس های دانشگاه و کالج ها از ۱۵ اکتبر برای دانشجویان و کارکنان واکسینه شده.

به گزارش مالی میل، داتوک سری نورینی احمد، گفت: بازگشایی برای همه موسسات آموزش عالی در همه ایالت ها صرف نظر از این که در کدام مرحله از برنامه ملی بازیابی قرار دارند، اعمال می شود. همه افراد تحت یک روش استاندارد عملیاتی (SOP) قرار نخواهند گرفت، زیرا افرادی که به دانشگاه صباح، ساراواک و لابوان باز می گردند باید از مقررات تعیین شده توسط دولت های ایالتی پیروی کنند. دانشجویان خارجی نیز تابع مقررات خاصی هستند که توسط وزارت بهداشت تعیین شده است.

در اینجا لیستی از مواردی است که برای بازگشت به دانشگاه باید بدانید آمده است:

برای دانشجویان شبه جزیره مالزی
پس از واکسیناسیون کامل و گذراندن دوره مورد نیاز، می توانید به دانشگاه خود بازگردید. مسوولین دانشگاه باید از واکسیناسیون کامل دانشجویان اطمینان حاصل کنند.

روش های آموزش و یادگیری با دو روش ترکیبی، کلاس های حضوری دانشگاه و یادگیری آنلاین انجام می شود. موسسات عالی می توانند اجازه دهند کلاس ها بصورت آنلاین و بر اساس موضوعات برگزار شود.

دانشجویان راه دور برای بازگشت به دانشگاه می توانند با سایر دانشجویان همراه شوند، مادامی که همه واکسینه شده باشند. این دانشجویان فقط به نامه ای از موسسات عالی مربوطه نیاز دارند تا در صورت برخورد با مانع پلیس هنگام عبور از مرزهای ایالتی یا منطقه ای مجاز به بازگشت به دانشگاه خود باشند.

اگر دانشجوی خارجی هستید چه باید بکنید؟
وزارت بهداشت اعلام کرد افراد وابسته به دانشجویان خارجی اجازه دارند با آنها به این کشور سفر کنند، اما باید درخواست خود را از طریق خدمات آموزش مالزی (EMGS) برای تأیید مدیرکل مهاجرت برای ورود به مالزی ارسال کنند.

هم دانشجویان بین المللی و هم افراد وابسته به آنها باید آزمایش RT-PCR را ۷۲ ساعت قبل از تاریخ سفر انجام دهند و قبل از سفر به مالزی باید نتیجه منفی باشد، همچنین برنامه MySejahtera را بارگیری کرده و اطلاعات خود را در آنجا پر کنند. نتایج تست باید در بدو ورود به افسر نشان داده شود و فقط نتایجی که به انگلیسی ترجمه شده اند پذیرفته می شوند.

دانشجویان و افراد وابسته به آنها باید یک قرنطینه ۱۴ روزه را در یک مرکز قرنطینه ای از پیش تعیین شده، سپری کنند. بسته به ارزیابی ریسک انجام شده، زمان قرنطینه ممکن است تمدید شود.

هزینه آزمایشات قرنطینه و کووید -۱۹ به عهده دانشجو خواهد بود و آزمایش RT-PCR دویست و پنجاه رینگت و هزینه قرنطینه ۲۶۰۰ رینگت با ۱۵۰ رینگت اضافی روزانه برای هزینه های خدمات. است پرداخت می تواند به صورت آنلاین در www.myeg.gov.my انجام شود. پرداخت هزینه قرنطینه و آزمایش کووید -۱۹ باید قبل از سفر به مالزی انجام شود و رسید آن توسط یک افسر در محل ورود صادر می شود.

برای دانشجویان بین المللی که می خواهند قرنطینه خانگی شوند، باید چند روز قبل از سفر به [email protected] ، جایی که ارزیابی خطر توسط وزارت بهداشت برای تأیید انجام می شود، یک درخواست برای دستور نظارت خانه (HSO) ارسال کنند.

هنگامی که دانشجوی بین المللی قرنطینه اجباری خود را تکمیل کرد، این به عهده موسسه عالی است که آنها را به محل زندگی خود برساند. NADMA مجوز عبور از مرزها را برای دانشجو صادر می کند.

برای دانشجویان بین المللی که در فرودگاه کوالالامپور (KLIA) در حال ترانزیت هستند تا به موسسات عالی خود در شرق مالزی بروند، باید پس از گذراندن قرنطینه ۱۴ روزه آزمایش کووید -۱۹ دیگری را انجام دهند.

لینک منبع: malaymail

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!