اف سی مالزی خواهر خوانده جدید سپاهان

توریست مالزی – باشگاه‌های کوالالامپور اف سی مالزی و فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خواهر خواندگی امضاء کردند. به گزارش باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در جهت توسعه ارتباطات فرهنگی و...
توریست مالزی – باشگاه‌های کوالالامپور اف سی مالزی و فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خواهر خواندگی امضاء کردند.

به گزارش باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در جهت توسعه ارتباطات فرهنگی و ورزشی در روز جمعه ۹ مهر ماه قرارداد خواهر خواندگی بین باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و کوالالامپور اف سی مالزی با حضور مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محمدرضا ساکت و نماینده و مدیر ورزشی باشگاه کوالالامپور اف سی حسین اکبری و همچنین آقایان نیظام و روسلی سفیر و سرکنسول سفارت مالزی در ایران برگزار گردید.

شایان ذکر است که این مراسم بطور آنلاین و همزمان در شهرهای اصفهان و کوالالامپور برگزار و در کوالالامپور مدیر عامل باشگاه کوالالامپور اف سی و اعضای هیات رئیسه این باشگاه و همچنین محمدی سفیر ایران در مالزی و نیلی سرکنسول حضور داشته و دو طرف بر توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی به توافق رسیده و مقرر گردید که این همکاری ظرف چند ماه آینده به مرحله اجرا در آید.

شایان ذکر‌است که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرارداد های مشابه ای را باشگاه‌های مختلف از جمله باشگاه زینت سن‌پترزبورگ به امضاء رسانده است.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده + 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!