بازدید رایگان از موزه هنرهای اسلامی مالزی در ۲۵ ژوئن

توریست مالزی – موزه هنرهای اسلامی مالزی روز ۲۵ ژوئن یک روز بازدید آزاد برای عموم برگزار می کند. به گزارش استار، موزه هنرهای اسلامی مالزی (IAMM) در کوالالامپور...
توریست مالزی – موزه هنرهای اسلامی مالزی روز ۲۵ ژوئن یک روز بازدید آزاد برای عموم برگزار می کند.

به گزارش استار، موزه هنرهای اسلامی مالزی (IAMM) در کوالالامپور با یک روز آزاد و ورودی رایگان در ۲۵ ژوئن، با برنامه های هنری و فرهنگی مملو از سرگرمی برای تمام اعضای خانواده پذیرای بازدیدکنندگان است.

پیاده‌روی – جشن روز بین‌المللی موزه – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند گالری‌های دائمی IAMM را از طریق مسیرهای گالری تعاملی کاوش و همراه با راهنمایان نمایشگاه در آخرین نمایشگاه ویژه، ۱۴ Dynasties And A Region، که بر سلسله‌های مختلف اسلامی تمرکز دارد، شرکت کنند.

اگر به هنر علاقه دارید، یک نمایشگاه کوچک خوشنویسی نیز به نمایش گذاشته شده است. در این روز همچنین نمایش‌های زنده در مورد خوشنویسی توسط نمایندگان Persatuan Seni Khat Kebangsaan (انجمن ملی خوشنویسان اسلامی مالزی) ارائه خواهد شد. علاوه بر این، یک نمایشگاه ویژه کتاب نیز برگزار خواهد شد.

برای بازدیدکنندگان جوان – بین ۴ تا ۱۲ سال – شرکت در ‘جستجوی مصنوعات گمشده’ را از دست ندهید، یک گنج یابی تعاملی که صبح و بعد از ظهر انجام می شود و گالری های دائمی را پوشش می دهد که در آن با شخصیت های منحصر به فرد تعامل برقرار می شود.

IAMM که در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد، بزرگترین موزه هنرهای اسلامی در جنوب شرق آسیا با بیش از هفت هزار اثر باستانی از جهان اسلام است.

IAMM در Jalan Lembah، Tasik Perdana در کوالالامپور واقع شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!