تاج: حساب سفارت مالزی را به خاطر فوتبال تحریم کردند

توریست مالزی – رئیس فدراسیون فوتبال گفت که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و با وضع تحریم‌های جدید، تحت هیچ عنوانی هیچ پولی...
توریست مالزی – رئیس فدراسیون فوتبال گفت که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و با وضع تحریم‌های جدید، تحت هیچ عنوانی هیچ پولی را نمی‌توانیم از فیفا بگیریم.
به گزارش ایرنا، وی درباره تسویه مطالبات ویلموتس گفت: از نجابت ویلموتس گاهی خجالت می‌کشیم و کسان دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند کار نمی گرفتند. خود ویلموتس هم می‌گوید شما مشکلاتی دارید و می‌دانم که در حال تلاش هستید تا مشکلات را برطرف کنید. بانک‌های متفاوتی را به سرمربی تیم ملی معرفی کردیم و او نیز بانک‌های را معرفی کرده اما به خاطر مشکلاتی که داریم تا الان نتوانسته‌ایم مطالبات او را پرداخت کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: قبل از تحریم‌های جدید، فیفا می‌پذیرفت طلب ما را به فرد ثالث بدهد. یعنی قراردادی را می بردیم فیفا و به عنوان مثال فیفا پول را به حساب کی‌روش واریز می‌کرد. هر چند در آن زمان نیز تاخیرهایی داشتیم یا مثل همین موضوع استقلال که به تازگی انجام شد.
تاج گفت: بنابراین در گذشته فیفا وقتی مطمئن می‌شد ما به کسی بدهکار هستیم این پول را می پذیرفت و جابجا می‌کرد اما الان با تحریم‌های جدید نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم که نوشته هیچ بانکی حاضر نیست پولی را به نام ایران بگیرد و نمی توانیم هیچ پولی را از فیفا تحت هیچ عنوانی بگیریم و همین مساله شرایط را سخت و پیچیده کرده است.
وی ادامه داد: در گذشته یک سری پول می‌توانستیم از سفارت مالزی به صورت رینگیت (واحد پول مالزی) بگیریم و تبدیل کنیم و همین مساله خیلی از گرفتاری‌ها را رفع می‌کرد اما الان حساب سفارت مالزی را هم به خاطر فوتبال تحریم کردند.
تاج توضیح داد: مرضیه افخم سفیر ایران در مالزی یک حسابی داشت که این پول‌ها به آن حساب می رفت و ما از آنجا می گرفتیم که آن حساب هم الان مسدود شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!