تحولات بازار ارز به فوتبال رسید؛ پرداخت دستمزد برانکو به یورو

توریست مالزی – در پی تصمیم دولت ایران در هفته گذشته مبنی بر جایگزینی یورو با دلار و تعیین یورو به عنوان ارز واحد کشور، باشگاه فوتبال پرسپولیس نیز...





توریست مالزی – در پی تصمیم دولت ایران در هفته گذشته مبنی بر جایگزینی یورو با دلار و تعیین یورو به عنوان ارز واحد کشور، باشگاه فوتبال پرسپولیس نیز اعلام کرد که از فصل آیندۀ رقابت های لیگ برتر، دستمزد برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای خارجی این تیم، به جای دلار با یورو محاسبه و پرداخت می‌شود.




بنا بر گزارش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس «با توجه به سیاست جدید ارزی دولت، مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند تا شرایط پرداخت سرمربی، مربیان و بازیکنان خارجی تیم را تغییر دهند».

به گفتۀ این منبع از آنجا که جایگزینی یورو با دلار یک دستورالعمل کلی است «به احتمال فراوان کل افراد خارجی که در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند از این پس بصورت یورو حقوق خود را دریافت خواهند کرد».

برانکو ایوانکوویچ، مربی کروات در سال ۲۰۰۱ میلادی همکاری خود را با باشگاههای فوتبال ایران آغاز کرد و اخیرا نیز مدیران پرسپولیس اعلام کردند که با توجه به کارنامه درخشان این تیم در لیگ برتر، دستمزد برانکو ایوانکوویچ را برای فصل آینده رقابتها با صدهزار دلار افزایش به مبلغ ۹۰۰ هزار دلار خواهند رساند.




پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!