تعرض یک مالزیایی به سوپروایزرش در سنگاپور!

توریست مالزی- یک مالزیایی ۲۷ ساله که در سنگاپور کار میکند متهم به تعرض به سوپروازیرش هنگامی که می خواست حقوقش را بگیرد، شد. هرچند، مرد مالزیایی انکار کرد که...
توریست مالزی- یک مالزیایی ۲۷ ساله که در سنگاپور کار میکند متهم به تعرض به سوپروازیرش هنگامی که می خواست حقوقش را بگیرد، شد. هرچند، مرد مالزیایی انکار کرد که او سینه زن سنگاپوری را لمس کرده و ادعا کرد او فقط شانه زن را گرفته تا توجه او را جلب کند.

این حادثه در یک کافی شاپ در یکتس در ساعت ۱۱.۴۵ عصر روز پنجشنبه رخ داد و مرد مالزیایی توسط پلیس بازداشت شد و حدود ۲۰ ساعت در بازداشت به سر برد. این مرد که کارگر رستوران است، گفت او حدود ۹ سال در سنگاپور کار کرده است اما اخیرا در این رستوران استخدام شده است.

وی ادامه داد، مشاجره در روز پنجشنبه آغاز شد و من میخواستم سوپروایزرم به من توضیحاتی بدهد. من به طرف او رفتم و به شانه اش زدم و او از جواب دادن به سوال من سر باز زد.

او بر سر من فریاد زد و رییس نیز به پلیس گزارش کرد و ادعا کرد که من به او تعرض کردم. مرد مالزیایی ادعا کرد که پاسپورتش توسط پلیس برای تحقیقات بیشتر نگه داشته شده است و او نمیتواند به مالزی برگردد.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!