توضیحات جالب نجیب درباره علت داشتن کیف های لوکس بی شمار!

توریست مالزی- داتوک سری نجیب تون رزاک، نخست وزیر سابق مالزی در مصاحبه ای با رویترز گفت، مصادره کیف های دستی و دیگر اقلام لوکس منجر به نگرش منفی...
توریست مالزی- داتوک سری نجیب تون رزاک، نخست وزیر سابق مالزی در مصاحبه ای با رویترز گفت، مصادره کیف های دستی و دیگر اقلام لوکس منجر به نگرش منفی نسبت به او و خانواده اش شده است در حالی که بیشتر آنها هدایایی بودند که به همسر و دخترش اهدا شده بوده و هیچ ارتباطی با ۱MDB ندارد.

او گفت، بیشتر اقلام لوکس هدیه بوده است، مخصوصا وسایلی که متعلق به دخترم بود همه برچسب داشت و روی آنها نوشته شده بود: از طرف چه کسی بوده و چه زمانی اهدا شده . وی افزود، خیلی از آنها هدایای عروسی دخترم بوده است.

نجیب گفت، تعداد زیادی از آن کیف ها را دامادم، دانیار نازابایف، برادرزاده رییس جمهور قزاقستان، به روزماه هدیه داده بود. وی افزود، شاید باور این مسئله برای مردم سخت باشد، اما مثلا دامادم ۵ یا ۶ کیف Birikin مارک هرمس را از منبع خود یکجا می گرفت. بنابراین وقتی کیف ها از قزاقستان آمده، ربطی به ۱MDB ندارد.

او همچنین گفت مبلغ ۱۱۴ میلیون رینگیت که از منزلش در کوالالامپور کشف و ضبط شده است، بودجه حزب و متعلق به اومنو است که او رییسش بود.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!