توقف موقت تولید تویوتا و هوندا در مالزی

توریست مالزی – شرکت های تویوتا و هوندا تولید کارخانه های خود در مالزی را موقتاً به دلیل قرنطینه کرونایی سراسری متوقف کرده اند. به گزارش خودروپرس، نخست وزیر...
توریست مالزی – شرکت های تویوتا و هوندا تولید کارخانه های خود در مالزی را موقتاً به دلیل قرنطینه کرونایی سراسری متوقف کرده اند.

به گزارش خودروپرس، نخست وزیر مالزی روز جمعه از اجرای قرنطینه سراسری در این کشور طی روزهای یکم تا ۱۴ ژانویه برای مهار موج اخیر شیوع کرونا خبر داد. تویوتا که سال گذشته حدود ۵۱ هزار دستگاه خودرو را در مالزی تولید کرد، عملیات فروش و تولید خود را از سه شنبه متوقف کرد. یک سخنگوی شرکت با اعلام این خبر اضافه کرد که تویوتا هنوز تصمیم نگرفته که تولید را از چه تاریخی ازسر بگیرد.

در همین حال شرکت «دایهاتسو موتور» شعبه تویوتا که خودروهای کامپکت را تولید می کند نیز تولیدات خود را در بازه زمانی یکم تا ۱۴ ژوئن متوقف خواهد کرد. این شعبه تویوتا در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۲۰ هزار خودرو را در ای کشور جنوب شرق آسیا تولید کرد. به علاوه یک سخنگوی هوندا نیز اعلام کرد این خودروساز دو کارخانه خود را در طول قرنطینه تعطیل خواهد کرد.

به گفته وی این کارخانه ها که سالانه حدود ۱۰۰ هزار خودرو و ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت را تولید می کنند احتمالاً از ۱۵ ژوئن مجدداً آغاز به کار خواهند کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!