جشنواره شاپی در خلیج گامودا

توریست مالزی – جشنواره Shopee در Gamuda Cove با بیش از ۱۰۰ غرفه، حضور افراد مشهور و فعالیت های سرگرم کننده برگزار می شود. به گزارش کی ال فودی،...
توریست مالزی – جشنواره Shopee در Gamuda Cove با بیش از ۱۰۰ غرفه، حضور افراد مشهور و فعالیت های سرگرم کننده برگزار می شود.

به گزارش کی ال فودی، از ۱۴ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ به جشنواره Shopee در Gamuda Cove بروید تا از بازار غذا، حضور افراد مشهور و بسیاری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر لذت ببرید.

برای اولین بار، پلتفرم تجارت الکترونیک مالزی، Shopee، با Gamuda Cove همکاری می‌کند تا بهترین بازار ماه رمضان را برای شما به ارمغان بیاورد. برای یافتن بیش از ۱۰۰ غرفه شرکت کننده، به جشنواره Shopee در Gamuda Cove بروید. از لباس‌های رایا، لوازم جانبی و هدایا گرفته تا قطعات هنری و صنایع دستی و تزئینات، خرید کنید و ستاره های معروف را در این جشنواره ببینید.

کوپن‌های انحصاری Shopee را دریافت و در قرعه کشی شرکت کنید. از فعالیت های سرگرم کننده Playground, Paddle Boat & Kayaking at the lake, Drift Car, Giant Bubble Balloons و بسیاری دیگر لذت ببرید!

Cove Aerobar با نمای غروب خورشید، استخر غواصی، تراموا در اطراف پارک دیسکاوری و موارد دیگر! جویندگان هیجان می توانند از *Goosebumps Rope Course، Safari Tour، Adventure Cycling* و Boat Cruise* لذت ببرند. دوستداران طبیعت نیز می توانند در محیطی آرام به پیک نیک و کمپینگ بپردازند.

*موارد ستاره دار، رزرو از طریق T&C الزامی است. ورودی رایگان.

Shopee Festival @ Gamuda Cove


Address: Persiaran Cove Sentral, Bandar Gamuda Cove, 42700, 42700 Dengkil, Selangor.
Date: 14-27 April 2022
Time: 4 p.m. till late




پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!