جشنواره پارک کوالالامپور

توریست مالزی – انتظار می‌رود ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در جشنواره ۹ روزه پارک کوالالامپور، باغی محسورکننده با پرندگان، حشرات و مجسمه‌ها در Taman Tasik Titiwangsa شرکت کنند. به گزارش استار،...
توریست مالزی – انتظار می‌رود ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در جشنواره ۹ روزه پارک کوالالامپور، باغی محسورکننده با پرندگان، حشرات و مجسمه‌ها در Taman Tasik Titiwangsa شرکت کنند.

به گزارش استار، ترکیبی از چشم انداز گل از کتاب باغ مخفی و صحنه های جنگلی از فیلم آواتار یک محیط واقعاً محسور کننده را ایجاد می کند. این چیزی است که بازدیدکنندگان در جشنواره پارک کوالالامپور (KLPF 2023) در تامان تاسیک تی تی وانگسا خواهند دید. این جشنواره ۱۲ مارچ به پایان می رسد.
تزیین باغ از رمان علمی تخیلی آمریکایی الهام گرفته شده تا پس زمینه ای زیبا برای جشنواره نه روزه خلق کند. نورپردازی ورودی، نورهای بنفش تاک مانند الهام گرفته از آواتار است که از درختان آویزان شده است.

بازدیدکنندگان پارک می‌توانند از تماشای گل‌هایی با مضمون «هنرهای مالزی و باغ‌های گل» دیدن کنند. این جشنواره علاوه بر اینکه رویدادی عالی برای یک گردش خانوادگی است، بستر مناسبی برای به نمایش گذاشتن استعدادهای هنرمندان منظره محلی و گلفروشان DBKL و سایر مقامات محلی است.

شهردار کی ال گفت: گنبد Mystical Titiwangsa شاهد جمعیت باشد، زیرا دارای انواع گیاهان کمیاب از سراسر کشور است. ما همچنین تیمی از اکوادور داریم که گل‌های کمیاب کشورشان را به نمایش خواهند گذاشت.»

علاوه بر این، یک سری مسابقات مانند دکور باغ، مسابقات رنگ آمیزی و نقاشی، عکاسی، فیلم های کوتاه، نمایش مد گل، پا برگزار می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده + 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!