جنجال بر سر آپارتمانی که سکس در ملأ عام  در آن رایج است

  طی روزهای گذشته ویدئوی برقراری رابطه جنسی یک زن و مرد در بالکن خانه‌ای در منطقه بنگسر سر و صدای زیادی به پا کرده است اما روز گذشته...
 

طی روزهای گذشته ویدئوی برقراری رابطه جنسی یک زن و مرد در بالکن خانه‌ای در منطقه بنگسر سر و صدای زیادی به پا کرده است اما روز گذشته این جنجال شکل جدیدتری به خود گرفت.

به گزارش توریست مالزی، طی روزهای گذشته ویدئویی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک زن و مرد را در حال برقراری رابطه جنسی در بالکن خانه‌ای در منطقه بنگسر نشان می‌داد.

این ویدئوی ۳۰ دقیقه‌ای توسط یکی از ساکنان این آپاراتمان تصویر برداری شده و به دنیای مجازی راه پیدا کرده است.

با انتشار گسترده این ویدئو پلیس مالزی وارد عمل شده و اعلام کرد که موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در این راستا رئیس پلیس منطقه بریکفیلدز با تائید ویدئو عنوان کرد که موضوع در حال بررسی بوده و پلیس در حال جمع آوری شواهد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فردی که این فیلم را گرفته و آن را منتشر کرده انتقاد کرده و گفت که او با این کار حریم خصوصی همسایگانش را نقض کرده و عمل او مصداق در اختیار داشتن و انتشار محتوای پورنوگرافیک است که بر خلاف قانون است.

اما نکته جالب در خصوص این اتفاق صحبت‌های یکی از کارگران مسئول تمیز کردن این آپارتمان است که مدعی شده است که سکس در ملا عام امری رایج در این مجتمع مسکونی است.

او که نام خود را فاش نکرده، گفت: زوج‌ها اغلب به هنگام تعطیلات و یا ساعات پایانی روز در استخر آپارتمان سکس می‌کنند. آنها همیشه این کار را آزادانه و در انظار عمومی می‌کنند.

او تصریح کرد: ساکنان این آپارتمان اغلب خارجیانی هستند که چند ماهی را در اینجا سپری می‌کنند. مدیریت آپارتمان از کارهای آنها خبر ندارد زیرا در تعطیلات و ساعات پایانی روز مدیریت تعطیل است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!