درهای مسجد ۲۱۷ ساله مالزی به روی غیر مسلمانان باز شد

توریست مالزی – مسجد ۲۱۷ ساله «کاپیتان کلینگ» در مالزی در تلاش برای گسترش هارمونی میان ادیانی میان جوامع مختلف اقدام به باز کردن درهای خود به روی همه...
توریست مالزی – مسجد ۲۱۷ ساله «کاپیتان کلینگ» در مالزی در تلاش برای گسترش هارمونی میان ادیانی میان جوامع مختلف اقدام به باز کردن درهای خود به روی همه به ویژه غیرمسلمانان کرده است.
به گزارش شبستان به نقل از «heraldmalaysia»، در راستای این هدف تورهای بازدید از این مسجد برای علاقه مندان تشکیل شد.
در این تور که جزوه هایی برای آشنایی با اسلام و همچنین کپی های رایگان از قرآن ترجمه شده به زبان های انگلیسی و چینی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
بازدیدکنندگان می توانند هر سوالی درباره اسلام در ذهن دارند و یا هر مسئله ای که مربوط به جهان اسلام است را از افراد آگاه بپرسند و پاسخ های خود را دریافت کنند.
«کمارالدین عبدالله»،ترتیب دهنده این تور گفت که این برنامه متمرکز بر محلی های غیر مسلمان و گردشگران خارجی است در حالی که هدف از انجام این فعالیت،ایجاد پل ارتباطی میان مسلمانان و دیگر جوامع است.
وی افزود: «اسلام دینی است که بسیار بد فهمیده شده و برداشت های بسیار اشتباهی از آن وجود دارد و به همین خاطر تصورات غلطی هم درباره مسلمانان وجود دارد.»
کمار الدین همچنین گفت: «ما امیدواریم که با بازدید از این مسجد که دارای یک فضای بسیار زیبا و معنوی است،غیر مسلمانان بتوانند اطلاعاتی در مورد معماری سنتی به دست آورده و جایگاه اسلام در یک جامعه چندفرهنگی را بشناسند.»

پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!