به سادگی سبز(Simply Green)

توریست مالزی- اگر شما از سمت کی ال سی سی (KLCC) می آیید، مجموعه سیمپلی گرین یا به سادگی سبزدر فریزر پلیس (Fraser Place) به فاصله ۱۵ دقیقه ای...
توریست مالزی- اگر شما از سمت کی ال سی سی (KLCC) می آیید، مجموعه سیمپلی گرین یا به سادگی سبزدر فریزر پلیس (Fraser Place) به فاصله ۱۵ دقیقه ای شما واقع است.

در این مجموعه بی نظیر انواع و اقسام سالاد و سبزیجات وجود دارد، شما می توانید از سالادهای آماده سفارش دهید یا خودتان به سلیقه خود ظرف خود را  با انواع سبزیجات، ساندیچ ها و مخلفات بچینید.

در مقایسه با دیگر سالاد بارهای کوالالامپور، به سادگی سبز(Simply Green) انتخاب های بسیار جالبی از انواع جوانه های حبوبات که سرشار از پروتیین هستند دارد. همچنین انواع مرغ در طعم های مختلف از جمله پوچد (poached)، یاکی توری (yakitori)، لمون گرس (lemongrass)  و کاجون (Cajun) برای سرو موجود است. البته اگر از دوستداران مرغ نیستید، گوشت اردک، گوشت گاو، غذاهای دریایی و توفو نیزدر این مجموعه سرو می شود.

در این رستوران هر روز یک سوپ متفاوت سرو می شود، اگر از طرفداران اسفناج هستید، توصیه می شود این سوپ را حتما امتحان کنید. همچنین آب میوه های طبیعی که با با نارگیل، آناناس و رمبوتان (rambutan) تهیه می شود نیز از پر فروش های این رستوران است.این رستوران شعباتی در میدولی – کی ال سی سی و گاردن دارد.

۰۱۸ ۲۱۸ ۰۱۰۰: Contact

Address: 163 Fraser Place ۱۰ Jalan Perak Kuala Lumpur ۵۰۴۵۰


Suria KLCC Mall


LG-K29, Lower Ground Floor Restaurants & Bistros The Gardens Mall, – Lingkaran Syed PutraMid Valley CityKuala Lumpur ۵۹۲۰۰
Opening hours: Mon-Fri, 7.30am-8pm


پاسخی ارسال کنید

*

*

4 + 18 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!