دستگیری رئیس کلانتری که در ایستگاه پلیس پارتی برگزار کرد

توریست مالزی – یکی از پلیس هایی که به دلیل مهمانی در یک ایستگاه پلیس در کجتگ بازداشت شده بود، از نظر آزمایش مواد مخدر مثبت بود. به گزارش...
توریست مالزی – یکی از پلیس هایی که به دلیل مهمانی در یک ایستگاه پلیس در کجتگ بازداشت شده بود، از نظر آزمایش مواد مخدر مثبت بود.

به گزارش استار، رئیس پلیس بوکیت امان، ازری احمد گفت: نمونه برای آزمایش بیشتر ارسال می شود و اگر باز مثبت باشد، وی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. وی فعلا از ادامه فعالیت ممنوع شده است.

وی افزود، پلیس کجنگ نقض روش های عملیاتی استاندارد (SOP) و برگزاری پارتی در ایستگاه پلیس که چهار پلیس و چهار فرد دیگر در آن حضور داشتند را بررسی خواهد کرد. JIPS چهار پلیس را به دلیل سو رفتار و نقض مقررات کارمندان عمومی مورد تحقیق خواهد داد. پلیس های بد در نیروی پلیس فقط یک اقلیت هستند. که از آنها محافظت نخواهند شد، در عوض علیه آنها اقدامات سختگیرانه ای انجام خواهد شد. حمله به کلانتری به دلیل گزارش مردم صورت گرفت.

بوکیت امان چهار پلیس و چهار غیرنظامی را پس از شکایت مردم در ‘یک مهمانی خصوصی’ در داخل یک ایستگاه پلیس در کجنگ روز سه شنبه دستگیر کرد. دستگیر شدگان بین ۲۱ تا ۳۷ سال سن دارند .JIPS همچنین در هنگام حمله به کلانتری موارد مختلفی از جمله بطری های الکل، چراغ های دیسکو و یک سیستم صوتی را ضبط کرد.

این پرونده در حال حاضر تحت ماده ۲۶۹ قانون مجازات به دلیل ارتکاب سهل انگاری در انجام وظیفه، در دست بررسی است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!