دستگیری ۲ نفر به دلیل فروش واکسن کووید – ۱۹ به صورت آنلاین

توریست مالزی – پلیس دو نفر را که مظنون به فروش واکسن کووید – ۱۹ به صورت آنلاین بودند دستگیر کرد. به گزارش FMT، محد کمار الدین، ​​مدیر CID...
توریست مالزی – پلیس دو نفر را که مظنون به فروش واکسن کووید – ۱۹ به صورت آنلاین بودند دستگیر کرد.

به گزارش FMT، محد کمار الدین، ​​مدیر CID بوکیت امان، گفت: پلیس پس از گزارش یک افسر پزشکی، یک مرد و یک زن ۲۶ و ۲۷ ساله را بازداشت کرد. این دو مظنون در حال ارائه بسته واکسن کووید با قیمت RM450 برای افراد محلی و RM800 برای خارجی ها بودند. بر اساس تحقیقات اولیه، پلیس دریافت که این فعالیت از طریق فیس بوک و همچنین از طریق تماس های تلفنی انجام شده است.

وی گفت: به مشتریان علاقه مند گفته شد که از طریق برنامه SELangkah در برنامه واکسیناسیون Selangor Covid-19 (SCVP) ثبت نام می شوند. و در لیست انتظار قرار می گیرند و فقط پس از آن که نام آنها از طریق برنامه به عنوان دریافت کننده واکسن درج شد، باید هزینه را پرداخت کنند.

کمار الدین گفت: با بررسی های بیشتر مشخص شد که تاکنون، ثبت نام در برنامه SCVP فقط به شرکت ها محدود بوده و هنوز برای اشخاص خصوصی باز نشده است. پلیس همچنین دریافت که مظنونان با ۳۰ نفر تماس گرفته که ۱۰٪ آنها علاقه مند به خرید بسته های ارائه شده بودند. وی از مردم خواست تا از اخبار واکسیناسیون که به طور رایگان توسط دولت اجرا می شود، آگاهی داشته و از فریب خوردن توسط سندیکاهای متقلب برای کسب سودجویی خودداری کنند.

وی گفت: ‘به عموم مردم نیز توصیه می شود که هرگونه اطلاعات مربوط به فروش متقلبانه واکسن کووید – ۱۹ را به پلیس اطلاع دهند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!