سه خوشه جدید کشف شد، دو خوشه در صباح و یک خوشه در KL

توریست مالزی – سه خوشه جدید گووید – ۱۹ در کشور کشف شده است – دو مورد در صباح و دیگری در کوالالامپور . به گزارش استار مالزی، مدیر...
توریست مالزی – سه خوشه جدید گووید – ۱۹ در کشور کشف شده است – دو مورد در صباح و دیگری در کوالالامپور .

به گزارش استار مالزی، مدیر کل بهداشت گفت: خوشه Buang Sayang در صباح،فردی که از ۷ تا ۲۰ سپتامبر به این شهر سفر کرده بود با علائم تب، آنفولانزا و گلودرد مشاهده شد و یک روز بعد آزمایش بیماری وی مثبت اعلام شد. ده تماس نزدیک غربالگری شدند که آزمایش چهار نفر مثبت بود در حالی که شش نفر هنوز منتظر نتیجه هستند.

خوشه دیگر در Semporna صباح شناسایی شد. در غربالگری از ۶۶ نفر، ۹ مورد آزمایش مثبت بود در حالیکه ۵۷ نفر هنوز منتظر نتیجه آزمایش هستند.

خوشه Setapak در کوالالامپور، شخصی که به صباح مسافرت کرده بود، در ۲۱ سپتامبر تب، سرفه، گلودرد، دردهای بدن و اسهال داشت و در ۲۵ سپتامبر در بیمارستان Sungai Buloh بستری شد. از شناسایی و غربالگری ۲۰ مخاطب نزدیک سه مورد مثبت و ۱۶ مورد منفی ثبت شد، در حالی که یکی هنوز منتظر نتیجه آزمایش است. دو نفر از هم خانه ای های وی نیز آزمایش مثبت نشان دادند.

دکتر نور هشام در بیانیه ای گفت، اقداماتی برای جلوگیری و کنترل شیوع عفونت مانند ضد عفونی و تمیز کردن در تمام مکان های مشخص شده برای همه خوشه ها انجام شده است.

قابل ذکر است که در سان وی پیرامید نیز اعلام شد یکی از فروشنده ها به کووید – ۱۹ مبتلا بوده، که بعد از شناسایی و غربالگریاین مکان ضد عفونی شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!