مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در مالزی

مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در پوتراجایا برگزار می‌شود.
مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در پوتراجایا برگزار می‌شود.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه نیو استریتس تایمز، مسابقات قوی ترین مردان جهان از سال ۱۹۷۷ آغاز شده است و مالزی امسال برای دومین بار میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

مسابقات قوی‌ترین مردان جهان برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ در مالزی برگزار شد.

در رقابت‌های امسال قوی‌ترین مردان جهان بیش از ۳۰ ورزشکار از سراسر جهان حضور دارند که در پنچ گروه شش نفری تقسیم بندی می‌شوند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قوی‌ترین مردان شرکت کننده در این رقابت‌ها باید توانایی‌های خود در بخش‌های مختلف از جمله پرتاب وزنه، بلند کردن اجسام سنگین و پرس سینه را نشان دهند.

بر اساس قوانین، از هر گروه دو نفر از قوی‌ترین‌ها به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و در این مرحله ۱۰ شرکت‌کننده با بخش‌های دشوارتری روبرو هستند و در نهایت قوی‌ترین مرد جهان از بین آنها انتخاب می‌شود.

این رقابت‌ها در پوتراجایا و در بخش‌های مختلف ان از جمله مقابل کاخ دادگستری، Marina و Walking Bridge برگزار می‌شود و مرحله مقدماتی آن از روز ۱۹ آوریل تا ۲۲ آوریل است.

مرحله فینال این رقابت‌ها در روزهای ۲۵ و ۲۶ آوریل در کاخ دادگستری برگزار خواهد شد و Zydrunas Savickas از لیتوانی که قوی‌ترین مرد جهان در سال گذشته بود، برای حفظ عنوان به این رقابت‌ها آمده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رقابت‌ها می‌توانید به وب‌سایت http://www.theworldsstrongestman.com/ و یا صفحه فیسبوک https://www.facebook.com/theworldsstrongestman مراجعه کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 + 20 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!