ناامنی در فرودگاه KLIA

تصاویر منتشر شده توسط پهبادها بر فراز آسمان محدوده فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نگرانی‌ها از ناامنی درمهمترین فرودگاه مالزی را افزایش داده است. به گزارش توریست مالزی و به نقل...
تصاویر منتشر شده توسط پهبادها بر فراز آسمان محدوده فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نگرانی‌ها از ناامنی درمهمترین فرودگاه مالزی را افزایش داده است.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه استار، روز گذشته تصاویری از هواپیمای در حال نزدیک شدن به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور در صفحه فیسبوکی فردی منتشر شد که توسط پهبادها گرفته شده بود. این تصاویر در مدت زمان کوتاهی به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مالزی منتشر شد.

گفته شده است که این تصاویر توس کاربر اینستاگرام با نام “Yengnasir” و توسط پهباد (هواپیمای بدون سرنشین) از هواپیمای صعودی ایر و ایرآسیا گرفته شده است که در حال نزدیک شدن به  فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور بودند.

حساب کاربری فردی که این تصاویر را در فیسبوک منتشر کرده در حال حاضر در دسترس نیست و به همین دلیل مشخص نیست که این تصاویر در چه زمانی و از چه فاصله‌ای از هواپیماها گرفته شده‌اند.

بر اساس قانونی که در سال ۲۰۰۸ به تصویب رسیده، استفاده از وسایل پروازی زیر ۲۰ کیلوگرم در حریم‌های هوایی کنترل شده و یا در مناطق ترافیک هوایی ممنوع است.

انتشار این تصاویر این سوال را در میان مردم ایجاد کرده است که آیا واقعه به همین راحتی می‌توان به هواپیماهای در حال پرواز در مالزی نزدیک شد. این تصاویر در همین حال این نگرانی را در میان مردم ایجاد کرده است که اگر فردی تصمیم بگیرد تا یک حمله تروریستی انجام دهد به راحتی می‌تواند اینکار را انجام دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

6 − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!