هزینه قرنطینه در مؤسسات آموزش عمومی از روزی ۱۵۰ رینگت، به روزی ۱۰۰ رینگت کاهش یافت

توریست مالزی – کسانی که در موسسات آموزش عمومی قرنطینه می شوند، روزی ۱۰۰ رینگت پرداخت خواهند کرد این مبلغ هم اکنون ۱۵۰ رینگت است. به گزارش استار مالزی،...
توریست مالزی – کسانی که در موسسات آموزش عمومی قرنطینه می شوند، روزی ۱۰۰ رینگت پرداخت خواهند کرد این مبلغ هم اکنون ۱۵۰ رینگت است.

به گزارش استار مالزی، اسماعیل صبری گفت: ما موافقت کردیم که این مبلغ از ۱۵۰ رینگت در روز به ۱۰۰ رینگت برای کسانی که در مؤسسات آموزش عمومی تحت قرنطینه اجباری قرار می گیرند، کاهش یابد. نرخ برای کسانی که در هتل ها قرنطینه می شوند در روز همان ۱۵۰ رینگت است.

وزیر دفاع گفت: دولت تصمیم گرفت نرخ را پایین بیاورد زیرا موسسات آموزشی در مقایسه با هتل ها امکانات زیادی را ارائه نمی دهند. کودکان زیر ۱۲ سال می توانند در همان اتاق والدین خود در طول قرنطینه بمانند و روزانه مبلغ RM50 را برای وعده های غذایی و سایر هزینه های خود بپردازند. درخواست ها برای قرنطینه شدن دز این اماکن به در دسترس بودن اتاق ها بستگی دارد، زیرا ظرفیت محدود است.

اسماعیل صبری افزود: ۵۸ هتل به عنوان مراکز قرنطینه مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که فقط ۵ موسسه آموزش عمومی برای همین منظور استفاده می شود. کودکان زیر ۱۲ سال که مسافر مجرد (بدون خانواده) هستند که به مالزی باز می گردند نیز در ایستگاه های تعیین شده لازم است قرنطینه شوند. ما به والدین این اجازه را می دهیم که در هنگام قرنطینه فرزندان خود را همراهی کنند. هم والدین و هم کودک مجبور به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهند بود.

دولت همچنین موافقت کرده است که هزینه قرنطینه را برای افراد گروه B40 معاف کند، افراد آزاد شده از زندان در کشورهای همسایه که به مالزی بازگردند و افراد شاغل در خارج از کشور که اخراج شده اند. معافیت هایی نیز به مالزیایی داده می شود که مدت طولانی در خارج از کشور گرفتار شده اند و افرادی که منابع مالی آنها از بین رفته است. در حال حاضر ، افراد دارای معلولیت و ثبت شده در اداره بهزیستی و همچنین دانش آموزان خانواده های B40 از پرداخت هزینه قرنطینه معاف هستند.

بین ۲۴ ژوئیه و ۹ اوت، در کل ۹۰۱۶ نفر به مالزی بازگشتند و به ایستگاه های تعیین شده فرستاده شدند تا برای ۱۴ روز در قرنطینه باشند. تا به امروز ۱،۵۹۹ نفر مرخص شده اند و اجازه بازگشت به خانه را دارند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!