پارک تفریحی لگولند مالزی

لگولند یک پارک تفریحی مشهور بین المللی است که در سراسر جهان و در کشورهایی مانند انگلیس, آلمان و دانمارک شعبه دارد.
توریست مالزی – لگولند یک پارک تفریحی مشهور بین المللی است که در سراسر جهان و در کشورهایی مانند انگلیس, آلمان و دانمارک شعبه دارد.

اولین شعبه لگولند در آسیا (و ششمین  آن در جهان) در  سال ۲۰۱۲ در شهر جوهور باروی مالزی افتتاح گردید. لگولند جوهور که به عنوان اولین پارک تفریحی بین المللی کشور مالزی در نوع خود بی همتاست طی  مراسمی باشکوه و  با حضور سلطان جوهور در  ۲۲ سپتامبر همان سال رسما آغاز به کار کرد.

تا اوایل سال ۲۰۱۴ دو بخش جدید دیگر شامل یک پارک آبی عظیم و یک هتل نیز به مجموعه اصلی پارک تفریحی لگولند مالزی اضافه شدند که ساخت آنها روی هم رفته حدود ۹۰۰ میلیون رینگت هزینه دربرداشت.

پارک لگولند شامل هفت بخش اصلی با بیش از هفتاد جاذبه تفریحی, بازی و سرگرمی های مختلف است که هر کدام از آنها تجربه ای جدید و استثنایی را برای بازدیدکنندگان از این پارک رقم می زنند.

در قسمت ورودی این پارک یک فروشگاه بزرگ از انواع محصولات لگو، اسباب بازی، سی دی و DVD و کتاب قرار دارد که بازدیدکنندگان میتوانند کالاهای مورد علاقه و یا یادگاری و سوغاتی های خود را از آنجا تهیه کنند.

Imagination اولین بخش لگولند است که در آن بچه ها می توانند با استفاده از قطعات لگو و با کمک قوه تخیل و خلاقیت خود چیزهایی نظیر خانه, ماشین یا آسمان خراش بسازند و با آنها بازی کنند. در این بخش همچنین بچه ها می توانند با “لگو تکنیک” ربات های متحرک بسازند و آنها را برنامه ریزی کنند!

بخش Lego Kingdoms قسمت ماجراجویی در سرزمین قلعه های افسانه ای با اژدها, دایناسورها, گیاهان آدم خوار و بازی های مهیج و پر سرعتی مانند ترن هوایی و چرخ و فلک است.

“شهرلگو” نام قسمت دیگری از پارک است که برای بازی خردسالان در نظر گرفته شده است و بچه های کوچک تر میتوانند در آنجا از بازی کردن با ماشین های پدالی کوچک, قایق سواری یا گردش کردن با قطار لذت ببرند.

یکی از قسمت های مهم و دیدنی در تمامی پارک های لگولند بخشی به نام سرزمین کوچک با Miniland است که در آن مشهور ترین ساختمان ها و بنایای تاریخی جهان با استفاده از میلیون ها قطعه لگو مدل سازی شده است. در لگولند جوهور این بخش اعجاب انگیز در مرکز پارک قرار دارد و شامل آثار برجسته و مناطق دیدنی مالزی، سنگاپور و آسیا در مقیاس ۱:۲۰ است.

یکی از قسمت های دیگر مدل هایی نمایشی از سری فیلم های جنگ ستارگان و کاراکترهای آن است که با بیش از ۱.۵ میلیون قطعه لگو ساخته شده اند. این بخش جدید به شکل ۷ اتاق مجزا و سرپوشیده طراحی شده که در آنها از  ۲۰۰۰ مدل لگویی کوچک و بزرگ برای بازسازی صحنه هایی از فیلم های جنگ ستارگان (به ترتیب زمانی و با جزییاتی دقیق)استفاده شده است.

پارک لگولند با بازی های متنوع و مهیج آن یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات و تفریحات خانوادگی است و افراد می توانند با گرفتن عضویت سالیانه (Annual Pass) به صورت نامحدود و بدون نیاز به خرید بلیت از امکانات تفریحی این پارک استفاده نمایند.

آدرس وب سایت : http://www.legoland.com.my

آدرس : ۷Jalan Legoland, Bandar Medini,, 79250 Nusajaya, Johor, Malaysia

ساعات بازدید : هر روز  از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر

1391984_602137409849898_690125347_n legoland-dragonlegoland-malaysia-theme-park1pc120342 jb legoland miniland 1 Star_Wars-Entrance_to_Starwars_Miniland_experience-legoland-030914 photo-4-853x640 SAM_7727 tumblr_inline_nvcav7AzYx1tb3rjw_1280

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!